|
Michael - Jeg er skam helt rolig. Bliver jeg mere rolig, så falder jeg ned af stolen. Det ændrer dog ikke meget på at, din kommentar mildest talt var komplet ubrugelig og ligegyldig for tråden. Hvis du er "udemærket bekendt med ovenstående konstateringer" hvorfor så overhovedet spilde tiden på den tåbelige kommentar omkring at jeg ikke skal give Microsoft skylden? Jeg har på intet tidspunkt givet dem skylden for noget og som nævnt har Microsoft intet at gøre med MultipleIE? Din kommentar minder mest af alt om et fjollet forsøg på at starte en
religionskrig omkring Microsofts-produkter, uden at nogen har opfordret
til det og det får Brian vel ikke så djævlens meget ud af? Jeg holder meget af en jovial tone, men jeg bryder mig meget lidt om at blive kaldt "en hat" uagtet om der så er kastet et hav af smileyer ind og det er søgt skjult i en "muligvis" konstruktion, når du ikke engang gider at læse at jeg skrev, at den selvsamme kode tested fejlfri på originale IE6 installationer. Det virker som om det ikke er andet end et billigt forsøg på at hævde dig selv på bekostning af mine evner i den klassiske: "Nu har jeg skrevet pænt meget af det her mega svære kode, så jeg ved nok hvad jeg taler om. Så når jeg ikke har oplevet nogen fejl, så kan der ikke være nogen. Uanset hvad andre siger, for de er bare n00bs og jeg sparker total meget kode-numse". Noget man oplever ofte på eksperten.dk, men det virker lidt malplaceret i et forum hvor iværksættere burde hjælpe hinanden i stedet for at holde pisse-konkurrence.
Brian - for at tråden ikke skal gå helt off-topic så får du lige et par links til vmwares virtualisering software. Det er genialt når du skal ud i lidt mere komplicerede testscenarioer og får brug for f.eks. at teste IE installationer på forskellige service packs, eller html-emails i forskellige e-mail-klienter og lignende. Windows & Linux: http://www.vmware.com/products/ws/ Husk at kaste en god bunke RAM i maskinen. Skal du bare teste lidt CSS-box-model problemer og lignende layout ting så kør videre med MultipleIE, det er som sagt kanon til den slags hvis man lige er påpasselig. Overvej også at downloade Safari 3 for windows (http://www.apple.dk/safari/) så du kan teste for macbrugerne også. De fleste kører godt nok med version 2 endnu da 3'eren stadigvæk er beta, men det er bedre end ingenting. Et komplet virtuelt maskine-setup er tilgengæld den rigtige vej at tage hvis du laver mange af de her ting professionelt og gerne vil kunne emulere eventuelle kunders maskiner 100%, hvad både angår servicepacks og 3. parts software (toolbars og hvad ved jeg), som kan have indflydelse på hvor stor viewporten i browseren er m.m. Det kan virkelige være en redning for nogle af de mærkelige ting, der kan opstå med mange af de forskellige plugins og lignende ting som folk installerer nu om dage i deres browsere. Især hvis du ikke er interesseret i at "grisse" din egen arbejdsmaskine til. :-) |
Jeg undlader smileyerne og giver et stykke pizza i stedet..
Og beklager Brian at min lille kommentar har givet Oscar en foranledning til sådan at himle op..
Rigtig god aften til Jer alle..
Bliv gratis medlem