Jeg har idag haft en rigtig øv-oplevelse. Det er sikkert noget som andre end mig har prøvet, men selv om jeg har huseret herinde i knap 1½ år er det første gang jeg oplever det, eller i hvert fald bliver opmærksom på det. I en tråd er der et andet aminomedlem der skriver til mig at han gerne vil i kontakt med mig ang det vi tilbyder hos os, og han kontakter mig i løbet af ugen. Idet han skriver at han selv kontakter mig, foretager jeg mig ikke noget, vil nødig presse på jo :) Da ugen er gået sender jeg lige en besked til ham herinde, og det viser sig så at han er blevet kontaktet af en af mine konkolleger og har sagt ja tak til en prøveperiode hos ham/hende/dem.... øv hvor jeg synes det er dårlig stil.. fint hvis der ikke havde været direkte dialog mellem ham og jeg i tråden, og ja, markedet er da frit, men jeg synes det er SÅ skidt at gå ind og nappe en igangværende aftale indenom. Nå, det kan godt være at jeg bare er heldig at jeg ikke har oplevet det før nu, og jeg kan da godt unde mine konkolleger nogle af alle de potentielle kunder der er derude, men måden synes jeg er så ærgelig, det er slet ikke noget det passer med mine principper og måde at drive forretning på, og det påvirker da desværre også min lyst til at være aminoaktiv.... Så.. nu fik jeg luft :-) |
Hej Mette,
Sikken en træls oplevelse. Jeg forstår godt det du skriver om, at du ikke ønskede at presse på, og derfor ikke kontaktede ham.
Derfor er jeg så glad for at du har skrevet dit indlæg, fordi så kan du og jeg lære, at vi SKAL squ presse på!. Vi skal aktivt kontakte dem som vil i kontakt med os, i en vis fart, så vi ikke bliver overhalet indenom.
Tak for reminderen