Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En liste med nogle engelsksprogede sider, der minder lidt om Amino (med dofollow backlinks)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har selv tidligere søgt -- og også set en del andre på Amino søge -- efter internationale sider, der minder lidt om Amino, hvor man kan få hjælp til SEO, Affiliate, Adsense, Adwords, m.m. Det er tilsyneladende noget mange med internationale sider efterspørger, så jeg tænkte, at nedenstående meget vel kunne være af interesse for en del Aminoer derude.

Forleden dag googlede jeg "forums with dofollow backlinks" og fandt så denne side med en liste over engelsksprogede forums, der gør det muligt at linke til dine sider. Jeg har indtil videre selv oprettet mig på et par af siderne (bl.a. WebProWorld) og er spændt på at afprøve hjælpsomheden derinde og se, om det i længden vil give mig nogle nyttige backlinks til mit amerikanske website Volt & Volume.

God aften og god fornøjelse til dem, der kan bruge listen til noget.

De bedste hilsner

Thomas Høedt Thomsen

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:42
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:04

Hej med jer, 

Jeg har lige et spørgsmål angående SEO og debattering på diverse fora. For mig giver det ikke nogen mening, at Google belønner dig for, at sprede dit links på fora, som ikke har nogen relevans for ens egen niche? Kan det ikke skabe mere negativ effekt end positiv? Er man ikke bedre tjent med, at gøre det "rigtigt" fra start?

Mvh. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:02

Godt spørgsmå, Andersl. Jeg skal ikke kunne sige det, og håber, at nogle andre byder ind. Men jeg kan oplyse, at Paul Hodas hjemmeside er hit #2, hvis man googler søgetermet "SEO expert" (uden anførselstegn) - så hvis han siger, at det giver mening at tilføje sin hjemmeside til alle de der directories, så tager jeg ham på ordet. Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:20

Hasselstrom:

Hej med jer, 

Jeg har lige et spørgsmål angående SEO og debattering på diverse fora. For mig giver det ikke nogen mening, at Google belønner dig for, at sprede dit links på fora, som ikke har nogen relevans for ens egen niche? Kan det ikke skabe mere negativ effekt end positiv? Er man ikke bedre tjent med, at gøre det "rigtigt" fra start?

Mvh. 

Anders

Hej Anders.

Jeg er ikke ekspert på området. Jeg kan kun tilføje, at mine mange indlæg på Amino har bevirket, at min tekstforfatter-side har ligget på side 1 det meste af tiden (og i øvrigt kravlede meget hurtigt derop efter, jeg blev aktiv på Amino). Gav jeg min side en yderligere "overhaling", så tror jeg sagtens, at jeg kunne komme til at ligge blandt de øverste tre på side 1.

Når det så er sagt, så har de sider på den liste, jeg har linket til, nogle flotte placeringer i google, og som jeg forstår det, kan det meget vel få betydning for dine egne placeringer. Det er sikkert rigtigt nok, at hvis man er aktiv på sider, der er 100 % relevante for ens egne sider, at så vil man muligvis belønnes endnu mere, men man skal nok også huske på, at din egen synlighed på disse fora skaber opmærksomhed og giver dig flere besøgende. Dét er i sig selv jo ikke helt ubetydeligt :-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 14:24

Jeg kunne forestille mig, at link directories og fora er to forskellige ting. Som udgangspunkt giver det god mening, at forskellige link directories giver positiv effekt på din SEO. Jeg synes bare, at det lyder underligt, at sprede sit link på irrelevante fora giver positive resultater. 

Vi venter spændt på en ekspert. 

Mvh. 

Anders

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 14:28

indtil eksperten kommer forbi kan man vel selv tjekke på denne side hvilken kredits ens hjemmeide har fået for diverse links, og selv vurderer lidt om det er fra relevante sider, og gennemskue mønsteret

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:38

Hasselstrom:

Jeg kunne forestille mig, at link directories og fora er to forskellige ting. Som udgangspunkt giver det god mening, at forskellige link directories giver positiv effekt på din SEO. Jeg synes bare, at det lyder underligt, at sprede sit link på irrelevante fora giver positive resultater. 

Vi venter spændt på en ekspert. 

Mvh. 

Anders

Ja, jeg kunne da bestemt også godt tænke mig at høre en eksperts mening herom. Jeg tror dog ikke, at jeg ligefrem ville kalde det irrelevante fora at skrive i en tråd om Affiliate, hvis du har en seriøs Affiliate side med godt indhold.

Men lad os endelig høre fra en, der helt sikkert ved, hvad han/hun taler om :-)

Dbh

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:43

Infopreneur:

Tak for linket, Thomas! Smile

Jeg kan supplere med denne oversigt over UK directories inkl. tilføjelsesinstruktioner (hvis nogen kender en tilsvarende liste med US directories, er jeg meget interesseret!): http://www.paulhoda.co.uk/list-of-all-web-directories-hosted-in-uk/

Også tak for linket til de engelske directories. Vil forsøge at finde frem til nogle amerikanske igen. Har gjort det tidligere, men fik kun tilmeldt mig en, der hedder dmoz.org, som vist skulle være den største. Desværre aldrig hørt noget fra dem, men der kan vist også være lang ventetid.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 14:43

Hej Thomas, 

Jeg er ikke uenig. Det er ikke din specifikke situation jeg var ude på at betvivle. Jeg tænkte mere på, om der er en generel regel. 

Mvh.

Anders

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)