Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mamut?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Ja det har jeg.

Hvad skal du bruge programet til.

Butik

Produktion

Kontor

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:44
Vi testet sidste år bade Mamut, C5, Summasummarum og Stellar. Mamut virker som et rigtigt godt produkt, men blev fravalgt hos os fordi det ikke virker på samme måde som ”normale” bogføringssystemer. Mamuts procesmæssige virkemåde gør det ”let” for personer som ikke har en bogføringsmæssig baggrund, men har modsat effekt for personer der tidligere har arbejdet med f.eks. Navision, Concorde, SAP mf.. 

Vores første valg faldt på Stellar (som blev opkøbt af Mamut), men Stellar blev i sidste ende fravalgt pga. ufleksible licensbetingelser. I dag benytter vi primært Summasummarum.

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44

I forbindelse med nogle kunder som forespurgte, og efter en test fravalgte vi Mamut, og vil næppe anbefale det

til vore kunder.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:45

Hej

Vi er også igang med at se på et system hvor vi gerne vil have en integreret løsning med

webshop

lager beholdning

bogføring

medarbejder tidsregistrering

osv.

Jeg synes at mamut ser ret spændende ud men efter dette indlæg er der andre små erp systemer nogen kan anbefale.

Systemet skal bruges til en mindre butikskæde/med online modul.

Jeg ser frem til at hører fra jeg.

Tilmeldt 24. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:52

Hej

Ting dig godt om inden du vælger system.

Vi klører i dag med mamut E4 med kasse system, Det blev instaleret for ca 6 md siden men kører stadig ikke optimalt ( ved ikke om det kommer til det )

det var meningen vi skulle bruge det i butik nr 2 og 3 nej det til må vi sige STORT NEJ

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)