Jeg har et domæne som har en masse tekst om alt mellem himmel og jord !
Kan jeg slette det på domæne 1 og flytte det til domæne 2 ? Hvis ja skal jeg i webmaster tool bede om at få fjernet den url teksten ligger på nu altså domæne 1 eller skal jeg bare slette og flytte ?
Kan jeg slette det på domæne 1 og flytte det til domæne 2 ? Hvis ja skal jeg i webmaster tool bede om at få fjernet den url teksten ligger på nu altså domæne 1 eller skal jeg bare slette og flytte ?
Slette og 301 redirecte til nyt domæne.
Det hjælper ikke at anode om sletning i webmaster tools, det virker kun hvis siden returnere en 401 fejlkode.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Hvis I oplever at folk scraper og kopierer jeres tekster og ikke umiddelbart kan få kontakt til ejeren - eller måske bare alligevel - så lav et WhoIS og find ud af hvor siderne er hostet. Hvis I så kontakter hosting firmaet og fortæller/beviser at der stjæles copyrightet indhold, så vil de med 99% lukke for kontoen indtil det er fjernet.