|
Hej.. Nu er vi endelig kommet ud af kløerne på It-registret, og så melder der sig et nyt på banen.. Denne gang er vi blevet kontaktet af Byggetilbud.dk ? Vi har fået noget tilsendt pr. mail fra dem efter de kontaktede os pr. telefon.. Er der nogen der kender noget til dem ? Entreprenøren |
Hej,
Jeg kan ikke forstå hvorfor du direkte sammenligner dem med annoncehajerne - hvilken grund skulle der være til det? er det fordi at de har valgt at ringe til dig? er deres priser ekstremt høje, eller hvorfor?
Umiddelbart ser deres side meget reel og troværdig ud, derudover har den også lagt online siden 2004 med indhold på (efter archive.org) - hvilket giver mere troværdighed. Kan også se at de er E-mærket, hvilket jeg nok ikke vil tage som et minus, i dette sammenhæng. Faktisk mindes jeg også at have snakket med ejeren, Troels, engang.
Derfor syntes jeg ikke der skulle være en grund til at tro, at det er en annoncehaj. Det sidste du kunne gøre, var evt. også at tage kontakt til nogle af de firmaer her: www.byggetilbud.dk/?page=ref og høre om de stadig har positive erfaringer med dem.
Bliv gratis medlem