hvorfor tager du ikke og følger med hvad som enligt bliver skrevet i disse indlæg.. vi snakkede om folk som lage for meget vægt på penge delen i mlm. og jeg forklar når jeg er ude lægger jeg mest vægt på at folk skal vide hvilken produkter som vi tilbuder... og hvilken samarbejdspartnere som de har... .. jeg snakker INTET om priser eller hvad du nu prøver at komme efter mig med... du bedes venligt stoppe med at skrive , eller hakke på mig.... eller skrive i mlm forum her... hvis du ikke kan komme med nået relevant til folk som spørger eller kommer med seriøse indlæg om diverse ting. jeg kan da godt komme med priser til dig... men hvilken nogle vil du have... den vejlede pris. den pris med de 30% , de 33%, 36%, 39%, 42% , 45%, 48%, eller 51%.... og skal det være på alle varerne... som vi har... over 600 varergrupper... for så vil jeg gerne have at du skriver ALLE varer som de har i bilka og hvad de koster... for det kan du heller IKKE få priser på før du letter R..... og går ned og handler... en ting er at de laver et tilbudskatelog, et andet er at se alle priserne... derfor skriver jeg ikke priser... og hvis DU gider og tage dig lidt sammen, kan du også læse inde på amway´s hjemmeside hvordan bonus planen virker. og læse om nogle at de produkter de har... så dig som ved alt... bare gå igang...
du kan altid finde en varer billigere nogle sted... giv mig en pris på nået i bilka... så kan jeg sikkert finde nået som er billigere i netto... og når det så kommer til stykket... så er der tilbud et sted... og så bliver det billigere der... men det har du ligesom ikke forstået... så ikke flere indlæg fra dig... til mig som ikke har nået med resten af tråden at gøre... syntes simpelhen ikke du bidreger med nået som helst...
|
amway nemmere findes ikke:hvorfor tager du ikke og følger med hvad som enligt bliver skrevet i disse indlæg..vi snakkede om folk som lage for meget vægt på penge delen i mlm. og jeg forklar når jeg er ude lægger jeg mest vægt på at folk skal vide hvilken produkter som vi tilbuder... og hvilken samarbejdspartnere som de har... ..
I sidste ende er der vel også et par stykker der lægger vægt på prisen på produkterne.
amway nemmere findes ikke:jeg snakker INTET om priser eller hvad du nu prøver at komme efter mig med... du bedes venligt stoppe med at skrive , eller hakke på mig.... eller skrive i mlm forum her... hvis du ikke kan komme med nået relevant til folk som spørger eller kommer med seriøse indlæg om diverse ting.
Jeg synes da det er meget relevant for alle Amway forhandlere at jeg har tippet dem om at spare penge på deres mobiltelefoni. Og jeg får hverken tak eller penge for det. Samarbejdspartnerne er TDC, Telia, Sonofon, Telmore osv, hvis du lægger mere vægt på den del i stedet for prisen.
amway nemmere findes ikke:jeg kan da godt komme med priser til dig... men hvilken nogle vil du have... den vejlede pris. den pris med de 30% , de 33%, 36%, 39%, 42% , 45%, 48%, eller 51%....og skal det være på alle varerne... som vi har... over 600 varergrupper... for så vil jeg gerne have at du skriver ALLE varer som de har i bilka og hvad de koster... for det kan du heller IKKE få priser på før du letter R..... og går ned og handler... en ting er at de laver et tilbudskatelog, et andet er at se alle priserne...
Bare et tilsvarende tilbudskatalog med uges tilbud eller hvad der er nemmest for dig. Det behøver ikke være alle 600 produkter men blot så jeg kan danne mig et indtryk af kvalitet (som jeg kan se på Amway hjemmesiden) og pris (som jeg skal betale). Gerne listepriser så jeg selv kan fratrække 30% forhandlerrabat. Selvom procentsatsen varierer kan jeg jo nemt vurdere mine muligheder for salg. Hvis det er så godt, som du skriver, får jeg Mikkel DeMib og Martin med på vognen. Så kan de også spare tid og penge.
Altså: Bare noget materiale så jeg kan købe nogle produkter af dig og kender prisen på forhånd. Må jeg ikke få lov at købe noget?