Kære Networker.
Den 4. maj 1999 er den dag der forandrede min kone Lisbeths og mit liv. Det var dagen vi besluttede os for at ændre vores livsstil og gå med i Forever Living Products som nye forhandlere...
Og hvordan har den 4. maj 1999 hvor vores sponsor gav os en forretningspræsentation og fik os med i Forever, uden investering eller risiko, så forandret vores liv?
For det første – tusind tak til vores sponsor for at du fik os til at forstå hvilken mulighed du tilbød os, og at du fik os med i Forever og har hjulpet os ved at lære os hvad der skulle til, så vi i dag kan leve det liv vi før i tiden bare drømte om.
For det andet – tak til Forever for de fantastike produkter i producerer, produkter som hjælper og og forbedrer vores livskvallitet. Man er stolt af at fortælle andre om dem. Tak til Aloe Vera Gel, Aloe Vera Gelly, Aloe Vera Propolis og alle jer andre produkter for at have forbedret vores livskvallitet.
Og for det tredje – tak til Forever for den livsstil I har givet os:
Før vi begyndte hos Forever arbejdede jeg 60-70 timer om ugen og Lisbeth 20 timer. I dag arbejder jeg max. 25 timer om ugen og min kone Lisbeth 10 timer begge fra vores hjem, så nu har vi tid til hinanden, vores børn,venner og familie.
Efter seks måneders seriøs indsats i Forever tjente vi over kr. 40.000,- om måneden i vedvarende indtægt – i dag er vores indtægt selvfølgelig meget, meget større, og så er det en vedvarende indtægt som også kaldes Royalty. Royalty bliver også udbetalt når du er syg, på ferie eller til dine børn når du ikke er her mere...
Eksempel: Tjener Elvis stadig penge? Ja hver gang der sælges et af Elvis produkter tjener Elvis familie penge.
I dag bor vi i et stort dejligt hus ved vandet i Kalundborg takket være Forever
Lisbeths (og min) bil er betalt af Forever
Ferier til hele verden er betalt af Forever...med lommepenge
Tak til vores sponsor for at åbne vores øjne og uddanne os, og til Forever for mulighedden.
Vi har nu brug for din hjælp!
Vi arbejder med et nyt Foreverprojekt (folkefranchising) og leder efter fire nye samarbejdspartnere til at hjælpe os. Vi søger fire NYE frontlines som har nedenstående egenskaber og VIL helt til tops i Network Marketing... Og vi kan hjælpe dig, fordi vi ved hvordan man gør. Det kræver hårdt arbejde og den rigtige uddannelse. Det vil bl.a. kræves at du er parat til at komme på vores eget uddannelsescenter i Kalundborg en gang om ugen i opstartsfasen. Du skal også kunne tale og forstå engelsk og være over 30 år...
Vores fire nye ledere har følgende egenskaber:
højt selvværd
målrettethed
entreprenørånd
forretningssans
åbenhed samt
beslutsomme og mentalt stærke
Som leder hos os er der ud over vores bonus og Royalty mulighed for bilordning samt eksotiske rejser til hele verden!
Hvis dette har din interesse så send os en email med dit CV og en ansøgning på kraft@foreverliving.cc
Med venlig hilsen
Lisbeth og Ove Bjørn Kraft
www.foreverliving.cc