Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero som regnskabsprogram?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Det ligger mig meget på sinde, at de nye iværksættere ikke forføres til investeringer der IKKE er nødvendige for at komme igang.

Billy og Amino-Dinero eller ej!

enig- derfor nævner jeg prisen på billy (ca 100 kr/md) og på webonline ca 50 kr/md - men Dinero er jo gratis op til en omsætning på 1 mio kr og det er jo vanskeligt at slå  hvis man ser bort pt fra apps til integration og hvad der måske kan findes af andre sager - læser dog virkeligt ikke om mange problemer

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det geniale ved C5 2014 er, at hvis eller når virksomheder vækster og får brug for flere end de max 3 brugere, bliver disse gratis opgraderet til en NAVonline. 

C5 2014 og NAV bygger på fuldstændig samme teknologi, og har endda samme opbygning/interface. Man skal derfor ikke ud og bruge ressourcer på indlæring af nyt ERP system, som mange bliver nødsaget til, når de fx vokser ud af deres e-conomic o.lign. 

For den lave pris pr. md. som C5 2014 er sat til, synes dette derfor at være det oplagte valg for de fleste iværksættere/virksomheder. 

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt regner jeg med at vælge en Dinero eller C5 2014 når jeg selv skal igang.

http://www.c5online.nu/c5-2014.aspx

C5 2014 koster 99 kr om måneden, så prismæssigt kan de fleste hvis være med her ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting der måske kunne være rart at få belyst  en tråd som denne er, hvordan man er stillet med de forskellige online løsninger (C5 2014, Dinero etc.) hvis man bliver nødt til at nedlægge virksomheden igen, efter f.eks. et år.
Man skal jo stadig opbevare alle bilag og posteringer fem år efter.
Kan man nemt få det hele ud, så man kan afslutte betalinen til systemet, eller er man bundet til at fortsætte med at betale for at have data til SKAT?

I så fald har man vel et argument for WinFinans, der så vidt jeg husker har data lokalt?

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg ved tilfældigvis, at det ER muligt (med C5 2014 via C5online.nu) at sætte sit abb. på standby, og få åbnet op igen når tid er Big Smile

En anden, men mere omkostningstung løsning ville være, at eksportere dine data, og så importere dem igen når tid er.

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rico_Nielsen:

Hej Jesper,

Jeg ved tilfældigvis, at det ER muligt (med C5 2014 via C5online.nu) at sætte sit abb. på standby, og få åbnet op igen når tid er Big Smile

En anden, men mere omkostningstung løsning ville være, at eksportere dine data, og så importere dem igen når tid er.


Ok, smart nok, men nu er der jo så vidt jeg ved heller ikke sådan direkte mulighed for at opbevare alle sine bilag rent elektronisk med C5 løsningen (uden omveje).
Så problemet er måske større med de små web-baserede løsninger, hvor man ikke har de fysiske bilag, men blot i elektronisk form på severen?
En feature, som jeg iøvrigt selv holder rigtig meget af, men igen, hvis man skal lukke, hvordan får man så fat i alle bilagene, uden at fortsætte abonemmentet?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
I Dinero kommer der inden for de næste 3 måneder mulighed for at eksportere hele regnskabet til en fil man kam have liggende på sin pc.
Så ingen skjulte afgifter der :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rico

Vi er en virksomhed der har udviklet en automatisk konvertering fra C5 til e-conomic, og som konverterer kunder dagligt.

Det vi oplever f.eks med C5 online er, at man har fjernet muligheden for at lave et C5 dump, og derefter afkræver kunden time betaling for at lave et dump. Og så er det lige pludseligt dyrt af få lov at forlade C5 og få sine data med derfra.

Gætter på at det er noget som står med meget småt på aftalen!

Mvh

Niels

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)