Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgning om at modtage betalingskort - ejer min virksomhed domænet når jeg gør?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
når nuværende og nye er den samme. Så jeg skal skrive at jeg gerne vil overdrage det, og så skal jeg bekræfte at jeg gerne vil have det overdraget. Men pyt. Det er jo en overkommelig opgave. :-)
Du får større problemer her i livet, og det er jo ikke helt den samme - den ene er CPR personen som ejer det - og den nye ejer er CVR - Vist ejer CPR dit CVR og det er samme juridiske enhed, men du vil opleve mange steder hvor der bestemt er forskel og den måde de gør det på er både let og helt korrekt

Du skal ikke regne med at få Nets aftale f.eks. på dit CPR - næh den skal også generelt formelt ligge i dit CVR lige som du vill kunne opleve stor forskel i banken på en konto der hører til dit CPR og en erhvervskonto der så måske hører til dit CVR

Der vil være mange ting hvor det forholder sig sådan. Selv om du hæfter og er samme juridiske person i den type sammehænge, er der mange sammenhæng hvor der ses forskelligt på det

God vind i alle fald med det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Du får større problemer her i livet

Det håber jeg egentlig ikke. Stick out tongue

Det var supernemt og var klaret på et par minutter. :-)

~
Anja 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)