Nu er jeg nød til at skrive i tråden, da du på din Amino profil ikke tillader PM'er. Og på din blog kan jeg ikke finde kontaktmuligheder. Men til dig og andre interesserede kan jeg oplyse at vi fortsætter med vores S.M.B.A. også efter 1.januar 2014. Endvidere fortsætter enkeltmands firmaet også indtil de sidste rester fra dårlige betaler er ankommet til kontoen, som forøvrigt er i Alm. Brand Bank. Ham her hjælper mig iøvrigt Advokat Stig Nielsen Ligesom SMJ Revision hjælper med regnskaber. Så de "bekymrede" kan fokusere på deres egne kernekompetancer Jeg har lovet Alm:Brand Bank ikke at trække for store kreditter på dem. De har det hellere ikke let. |
lasse_slagelse:Koludabyg:Nej, det er vist mere rygter du har hørt, spredt at "tidligere" konkurrenter..... måske for at forhindre undertegnet i at starte op igen, uden en smule modstand.det kan godt være det er konkurrenter, men sådan som vi andre har hørt så er du altså en "svindler" type. kommer også fra din egen murer mand:-)
men jo jeg kender dig ikke, så jeg ved ikke hvad der er sandt. men sjovt at se dig herinde, hvordan du kæmper for det modsatte ry....
igen Koluda byg alle kan fandeme gå konkurs og det kan da godt være du ikke kunne betale en men istedet ville betale en anden fordi pengene var få.
men det vigtigste er at komme op igen og starte forfra, så har du den erfaring mere til næste gang!
Men jo som du selv skriver at tidligere konkurrenter snakker grimt om dig... men der er bare en hel del hernede der siger tingene sådan.... men lad os holde det ude af emnet, vi andre ved ikke hvad der er hvad.
og et eller andet sted så rager det heller ikke os hvem der snyder hvem...
Er der dog ikke nogen der kan sætte en stopper for den slags personforfølgelse, som vi desværre er vidner til her?
Husk på "lille Lasse"- når du mpske en dag næste år starter din egen biks op, så står alt dit crap og tilsvining af andre stadig her! Tror du selv det er noget der lokker kunderne til?
Man kommer ikke frem i verden ved at svine andre til.