Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortgebyr.dk - prissammenligning af betalingsløsninger

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

sympatisk at ville nyt og hvem vil ikke det - men jeg tror Bitcoin kursen skal være langt mindre volantil inden den ikke vil udgøre en levende bombe under nye webshops

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt, men volatiliteten er heldigvis faldende og omsætteligheden stigende, så det går den rigtige vej. Desuden tror jeg at webshops ville kræve at deres bitcoins omgående blev vekslet til danske kroner, netop for at undgå kursændringer. En betalingsgateway kan også nedbringe risikoen ved at bruge finansielle værktøjer til at nedbringe risikoen for kunderne. Xapo er btw. ved at introducere et bitcoin betalingskort, så man må ikke tro at bitcoin er død bare fordi vi ikke længere hører så meget om det i medierne :)

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Det er korrekt, men udbredelsen af bitcoin og andre virtuelle valutaer er i særdeleshed begrænset af at man ikke kan bruge dem i webshops. Det er derfor nødvendigt at iværksættere hjælper det lidt på vej. Stripe arbejder heldigvis på en implementering så lad os håbe de snart kommer til Danmark :)

Til et netværksmøde med Bitcoin Copenhagen communityet mødte jeg stifteren af https://bips.me/, som er et dansk betalingssystem med bitcoin. Det kan du med fordel checke ud :)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lund:

Til et netværksmøde med Bitcoin Copenhagen communityet mødte jeg stifteren af https://bips.me/, som er et dansk betalingssystem med bitcoin. Det kan du med fordel checke ud :)

Fedt. tak. Netværksmødet er det via Meetup eller har de en side/forum?

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Fedt. tak. Netværksmødet er det via Meetup eller har de en side/forum?

Det var skam så lidt. Jeg ved faktisk ikke hvordan de kommunikerer det ud, jeg bliver altid informeret om det via et nyhedsbrev jeg modtager, Copenhagen Startup Digest. Jeg skal prøve at huske at sende dig en PM næste gang de mødes, mener det er en enkelt fredag hver måned, og de mødtes vidst nok igår (så det er nok sidste fredag i hver måned), på en bar der hedder Musen og Elefanten i Vestergade (hvor man sjovt nok kan betale med Bitcoin).

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lund:

Det var skam så lidt. Jeg ved faktisk ikke hvordan de kommunikerer det ud, jeg bliver altid informeret om det via et nyhedsbrev jeg modtager, Copenhagen Startup Digest. Jeg skal prøve at huske at sende dig en PM næste gang de mødes, mener det er en enkelt fredag hver måned, og de mødtes vidst nok igår (så det er nok sidste fredag i hver måned), på en bar der hedder Musen og Elefanten i Vestergade (hvor man sjovt nok kan betale med Bitcoin).

Kender godt Musen og Elefanten, der må jeg lige forbi på et tidspunkt. Det ser ud til at det er denne gruppe: http://www.meetup.com/Bitcoin-Copenhagen/

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Kender godt Musen og Elefanten, der må jeg lige forbi på et tidspunkt. Det ser ud til at det er denne gruppe: http://www.meetup.com/Bitcoin-Copenhagen/

Jep, det er dem, så er de på MeetUp :) Og jeg vil klart anbefale dig at kigge forbi, det er yderst interessant, og en god mulighed for at netværke.

Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ulrik Moe

Ved ikke om det er mig som læser forkert eller mistolker jeres data, på jeres ellers utrolig brugervenlige hjemmeside. :)

Men i skriver at Quickpay bruger bla. Valitor som indløser! Det fremgår bare ikke af Quickpays hjemmeside! Er det mig som ikke læser Quickpays hjemmeside ordentligt, eller hvordan? 

Skriver kun dette indlæg, eftersom jeg er i snak med Epay om en betalingsløsning med Valitor som indløser. Men har nu også kigget på Quickpay, udelukkende pga. jeg fik information om deres billige priser, via jeres hjemmeside kortgebyr.dk 

God aften. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Valitor har tidligere stået som supporteret indløser på Quickpays side. Og vi har mig bekendt også enkelte kunder som anvender Valitor som indløser.

Integrationen til Valitor foregår kort sagt via Nets's platform - hvor andre indløsere kan leje sig ind. Af forskellige årsager er dette ikke en integration hverken Valitor, vi eller kunderne er super tilfredse med, hvorfor Valitor af pillet af igen som supporteret indløser.

Men rent teknisk kan det altså bringes til at virke hvis Valitor og du er indforstået m. de udfordringer løsningen giver.

Aktuelt har vi ingen planer om at lave direkte integration til Valitor, og på samme vis har Valitor mig bekendt ingen konkrete planer om at lave integration til Evry (som er den vej vi har integreret til mange af de skandinaviske).

Var det et tilpas uklart svar ? :)

Vh

thomas jensen, quickpay

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@BondeNielsen

Tak for ros. Det er utrolig svært at vise betalingsmarkedet på en overskuelig måde, men vi roder bl.a. med et par videoer og en guide til udregneren og betalingsmarkedet i det hele taget. Angående Valitor, så vil de nu (om 20 min) blive fjernet fra i hvert fald Quickpay.

@Thomas,

Tak for info. Jeg havde på et tidspunkt en SEB aftale som kørte via Nets (kan ikke huske om det var jer eller epay). Ulempen var selvfølgelig at jeg ikke blev redundant på indløsning - hvilket faktisk var grunden til at jeg havde valgt SEB frem for Teller, men ellers fungerede det fint. Hvad er grunden til at i ikke bare laver en direkte opkobling til Valitor?

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)