Jeg har prøvet at komme ind og hjælpe 3 amino-brugere i dag, men jeg skal betale for at hjælpe. Jeg har tidligere været plus-medlem i over et år, men har ikke noget at bruge det til mere. Kan det være rigtigt, at man skal betale for at hjælpe på Amino i fremtiden? Martin?
Nogen skal jo være med til at støtte amino i deres udvikling af nye produkter, så selvfølgelig koster noget af amino penge at bruge.
Men så længe at det generelle forum er gratis, så kan jeg ikke se vi skal "brokke os" efter som resten er service ydelser som man skal betale for andre steder også :)
jeg kan persoligt, se mange fordele i at være Amino + jeg giver symbolsk beløb om måneden, jeg kan ikke se at det er forkert, Amino skal jo også leve lige som alle os andre, så der skal vel være nogle "ulember" ved ikke at være Amino + bruger..
Jeg brokker mig ikke, jeg spørg bare :-) Som sagt, jeg har været plus medlem i lang lang tid. Så jeg forstår det godt. Men at man lukker ned for "hjælpe" debatter er lidt for meget for mig.
Nogen skal jo være med til at støtte amino i deres udvikling af nye produkter, så selvfølgelig koster noget af amino penge at bruge.
Men så længe at det generelle forum er gratis, så kan jeg ikke se vi skal "brokke os" efter som resten er service ydelser som man skal betale for andre steder også :)
Hvor er det at man også skal betale for at hjælpe andre bruger ?.
Og så ville det klæde Amino hvis de fik fjernet nogle af ALLE de fejl der efterhånden er på siden. Eksempel vis kan man ikke markere teksten og kun citere et lille stykke længere. Det er bare hele indlægget der kommer frem. Men vi betaler måske ikke nok til at fejlene bliver rettet længere ?.
Eksempel vis kan man ikke markere teksten og kun citere et lille stykke længere. Det er bare hele indlægget der kommer frem. Men vi betaler måske ikke nok til at fejlene bliver rettet længere ?.
Det fungerer fint hos mig, måske kan det skyldes en forældet browser hos dig :) ?
Og så ville det klæde Amino hvis de fik fjernet nogle af ALLE de fejl der efterhånden er på siden. Eksempel vis kan man ikke markere teksten og kun citere et lille stykke længere.
Det har jeg lige gjort, så det må være en fejl, der ikke optræder alle steder. Jeg brugte Chrome browser.