Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino "altid" gratis forum min bare...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Internexus:
Jeg har prøvet at komme ind og hjælpe 3 amino-brugere i dag, men jeg skal betale for at hjælpe. Jeg har tidligere været plus-medlem i over et år, men har ikke noget at bruge det til mere. Kan det være rigtigt, at man skal betale for at hjælpe på Amino i fremtiden?

Jeg tror der er mange der er glade for at de kan stille spørgsmål i en kategori i forummet, som ikke er tilgængelig for alle, så deres kunder ikke kan læse med, hvis de søger på den pågældende person eller firma på f.eks. google.

Især nye iværksættere har af og til behov for at stille spørgsmål, som vil få dem til at virke uprofessionelle, hvis disse spørgsmål bliver læst af kunder om f.eks. et år.

Men det ville være rart, hvis man på forsiderne kunne se hvilket forum, de enkelte indlægstråde ligger i. I dette tilfælde: Amino Plus debat. Det ville i mine øjne være mere relevant end som nu, hvor man kan se hvem der har skrevet det sidste indlæg i tråden. Med navnet på forumkategorien i denne underlinie på forsiden slap vi også for at klikke forgæves på indlæg i 'De seje tøser' og 'De unge helte'.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Tim J. Nielsen:
Hvad er det for nogle debatter du ikke kan komme ind på?

Det er debatter i forummet 'Amino Plus debat', hvis andre skulle være i tvivl.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:55

Aalborg Biludlejning:

Michael:
Eksempel vis kan man ikke markere teksten og kun citere et lille stykke længere. Det er bare hele indlægget der kommer frem. Men vi betaler måske ikke nok til at fejlene bliver rettet længere ?.

Det fungerer fint hos mig, måske kan det skyldes en forældet browser hos dig :) ?

Jeg bruger Explorer 10 med Automatisk opdatering til nyere versioner. Så det tvivler jeg lidt på er tilfældet. Og den har jo også virket før. Men det gør det så ikke længere.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Internexus har ret! Martin er blevet grådig, fint at tjene penge men hellere ikke bag kne..e folk mere end nødvendigt! Han burde være brugerne taknemlig! Vis han er idag succses så skyldtes det Amino brugerne! Manden er flygtet fra landet for at undgå at betale skat:) så forvent intet gratis, i må helst nede på alle fire, så tager Martin over efter Told og Skat:))

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47191
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:48

Maroon beret:
ikke bag kne..e folk mere end nødvendigt! Han burde være brugerne taknemlig! Vis han er idag succses så skyldtes det Amino brugerne! Manden er flygtet fra landet for at undgå at betale skat

Maroon man må godt ha bare lige lidt fat i virkeligheden når man går til den med grovfilen., Martin bor med sin familie i Danmark og har gjort det mig bekendt i flere år. Han sidder normalt på sin pind og arbejder i DK og betaler formentlig helt normalt sin skat her også, det kan man ikke lige undgå når man bor her.

Iøvrigt finder jeg det ikke spor forkert hvis man driver sin forretning for at tjene på den, de sidder mange ansatte derinde som godt vil ha deres løn, så for en iværksætter finder jeg det mystisk at det skulle være forkert at ville leve af sin forretning og gerne leve godt.

Amino er vel ikke spor anderledes end alle andre forretninger. Enten tiltrækker de annoncører og brugere og gerne betalende brugere, ellers også bliver der færre brugere = mindre annonce kroner at tjene og den balance er ikke anderledes end pølsemanden der ved, at sætter han prisen på pølsen for meget op, så ryger kunderne.

Jeg synes med andre ord dels du skulle ha bare lidt bedre insiderviden dels måske lidt mere forståelse af det som iværksætteri jo i høj grad går ud på: Lave noget man kan tjene på

Ha en god aften/nat og drøm du bare løs om det du mener foregår om bag ved dig duBig Smile 

vh

Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Han har adresse i USA, og nej han betaler ikke skat i Dk, det vil jeg se bevis på! Ikke nok med det udnytter han sig af vores gratis sundhedsvæsen:( hvor grotesk:"( samt veje hvor han optager sine videor! Han burde betale video-afgift ! Samt 100kr pr kørt kilometer. Her i Danmark kan vi ikke klare sådanne noget. Vi danskere er verdens i Danmark vi er bedste til alt!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:47

Maroon beret:
Han har adresse i USA, og nej han betaler ikke skat i Dk, det vil jeg se bevis på! Ikke nok med det udnytter han sig af vores gratis sundhedsvæsen:( hvor grotesk:"( samt veje hvor han optager sine videor! Han burde betale video-afgift ! Samt 100kr pr kørt kilometer. Her i Danmark kan vi ikke klare sådanne noget. Vi danskere er verdens i Danmark vi er bedste til alt!

Og hvad er dine beviser for at han betaler Amerikansk og ikke Dansk skat? Hvad er dine beviser for, at han ikke er bosat i Danmark?

Og til slut, af ren nysgerrighed, hvad mener du med "Vi danskere er verdens i Danmark vi er bedste til alt!", og hvad pokker har det med sagen at gøre?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:04

Her er en quiz. Indsæt det manglende ord:

Don't feed the  __________

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:15