Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords... Hvorfor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror ikke google adwords vil øge min omsætning. Sposorater og gode anmeldelser tror jeg er vejen frem.

Her er mit første sponsorat:

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 08:57

Hejsa, 

jeg tror du har ret. Men hvis du bruger Google Adwords rigtigt kan det sagtens hjælpe dig på vej ;) 

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 09:29

joinsport.dk:
Jeg tror ikke google adwords vil øge min omsætning. Sposorater og gode anmeldelser tror jeg er vejen frem.

Ja, der er mange måder at lave markedsføring på - og alle typer af markedsføring giver forskellig værdi. Der er mange der brænder fingerne på at kører Google Adwords når de har en webshop og samtidig også selv vil kører det (der findes dog også mange succes historier) - men det kræver en solid kendskab til Google Adwords også hvordan det skal drives til at kunne generere omsætning i webshoppen. ALT HØJ FOKUS PÅ KONVERTERINGER OG IKKE BARE TRAFIK.

Jeg arbejder til dagligt med Google Adwords og andre SEM markedsførings medier på webshops og vi vil gerne tale med dig om hvordan man kan drive en webshop som en sund forretning sammen med Google Adworrds.

Udover dette har vi også vores eget content netværk der hedder Open AdExchange (push annoncering på danmarks største medier såsom Sporten.dk, Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, , Boligsiden, Jydske Vestkysten samt mange flere).

Så hvis du eller andre vil vide mere så er i meget velkommen til at ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@krakmediagroup.dk

Rigtig god weekend til alle.

//Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:49

joinsport.dk:
Jeg tror ikke google adwords vil øge min omsætning.

Hej,

Når du skriver således, hvad baserer du det så på? Har du arbejdet med AdWords længe, prøvet dig frem, uddannet dig ved at tage en AdWords eksamen eller et kursus, så du har en god forståelse for AdWords?

Du ved sikkert allerede at det vælter med virksomheder, der ikke blot har succes med AdWords, men hvor AdWords faktisk står for hovedparten af deres omsætning, så når du siger at du ikke tror på at det kan øge din omsætning, så må du have noget erfaring du bygger det på, må man formode.

Det kunne være interessant, for at komme med et svar på din udtale, hvis du forklarede hvorfor du ikke tror på AdWords. Det kunne jo være at et godt råd kunne hjælpe dig på rette vej Geeked

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:17

joinsport.dk:
Jeg tror ikke google adwords vil øge min omsætning.

Nej, det tror jeg du har ret i.

AdWords er ikke et mirakelmiddel der kan give alle succes. Når vi taler webshop, så er det jo vigtigt med en tidssvarende præsentabel webshop med god brugervenlighed, gode & billige produkter, store udvalg og meget andet. Har kunne man jo lidt frækt sige, at http://joinsport.dk har et stykke vej endnuCool

På sigt, kan AdWords helt sikkert blive en god forretning for denne shop også. Men det vil nok kræve en større "brush up" af shoppen!

Med venlig hilsen

Johannes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)