Jeg tror ikke google adwords vil øge min omsætning. Sposorater og gode anmeldelser tror jeg er vejen frem.
Ja, der er mange måder at lave markedsføring på - og alle typer af markedsføring giver forskellig værdi. Der er mange der brænder fingerne på at kører Google Adwords når de har en webshop og samtidig også selv vil kører det (der findes dog også mange succes historier) - men det kræver en solid kendskab til Google Adwords også hvordan det skal drives til at kunne generere omsætning i webshoppen. ALT HØJ FOKUS PÅ KONVERTERINGER OG IKKE BARE TRAFIK.
Jeg arbejder til dagligt med Google Adwords og andre SEM markedsførings medier på webshops og vi vil gerne tale med dig om hvordan man kan drive en webshop som en sund forretning sammen med Google Adworrds.
Udover dette har vi også vores eget content netværk der hedder Open AdExchange (push annoncering på danmarks største medier såsom Sporten.dk, Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, , Boligsiden, Jydske Vestkysten samt mange flere).
Så hvis du eller andre vil vide mere så er i meget velkommen til at ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@krakmediagroup.dk
Rigtig god weekend til alle.
//Martin Friis Guldborg