| Hej, er der nogen her inde, der har prøvet dette modul? magento extension - SEO Suite Pro | 
Hej Jonathan
Jeg har lige checket dette SEO suite pro ud of så vidt jeg kan se, så køber du 2 koder for $149 - det er en lidt dyr pris for en kodning der i nogle tilfælde slet ikke er nødvendig.
Det drejer sig om Canonical URL og Robots Meta tags. - Det er nogle som man selvfølgelig godt kan anvende men du er efter min mening meget bedre tjent med at købe så mange andre ting - Jeg ville anbefale at du i stedet brugte samme beløb på at få en SEO-mand til at ofre 2 timer på din shop når den er klar. - enten undertegnede eller en anden her fra Amino. - Så ville du kunne både få de samme tags og funktioner puttet ind direkte alligevel af en "Pro", og samtidig få 10 - 20 andre ting klaret i et hug.
Det piner mig altid når jeg ser skruppelløse folk udbyde et dyrt plugin, der kunne programmeres på 5 minutter af en der kan HTML. - Det er utroligt at du og mange andre "snydes" fordi i ikke kan HTML. Helt ærligt - hvis du har en webshop så kunne du spare tusindvis af kroner ved at bruge en formiddag på lidt basis html.
Det siger jeg selvfølgelig fordi jeg selv for 8 år siden selv blev så frustreret at jeg brugte et par timer på lidt basis HTML, og selvfølgelig har udbygget og perfektet det siden.
Hilsen
Peder Andersen

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger