Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dealsite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvad kræver det af special opsætning at lave en deal site i forhold til en almindelig webshop? Man skal jo have en eller anden countdown der kører på tid, og så en mulighed for at se for brugerne, hvor mange der allerede har købt produktet. Men ellers er det vel pretty much en almindelig webshop, eller tager jeg helt fejl?

Hvad ville det koste at sætte en ny deal site op i et pænt design?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:19

anyone?

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 09:26

Dealsite er nok et af de sidste forretningskoncepter i DK jeg ville starte op med. Ingen har endnu formået tjent penge på at drive et dealsite og slet ikke i Danmark.

Men vil du kaste dig ud i projektet så send mig en mail på nicolai@amino.dk så skal jeg give dig et par hints.

Nicolai

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 09:55

Frisch:

Dealsite er nok et af de sidste forretningskoncepter i DK jeg ville starte op med. Ingen har endnu formået tjent penge på at drive et dealsite og slet ikke i Danmark.

Men vil du kaste dig ud i projektet så send mig en mail på nicolai@amino.dk så skal jeg give dig et par hints.

Nicolai

Det vil jeg nu ikke give dig helt ret i Frisch. Jeg tror nu nok at der er nogle stykker, der har tjent et rigtig god portion penge på dealsites :)

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:05

Hej Bendtsen,

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om det er en god forretning at stare en ny side med 'deals'. Men på den tekniske front, så er der mange webshops der understøtter den mulighed at produkterne er aktive i XX timer, eller fjernes når den er udsolgt. Jeg tænker lidt at der er en del af dem der sælger kun et begrænset parti. Det kunne fx være de første 100 køb, kan få adgang til dette tilbud.

Den anden del af problemet er nok den unikke kode/stregkode du skal genere til de virksomheder du laver aftaler med. Der mener jeg at WooCommerce til Wordpress har den funktion, men det kræver dog et udvidelsesmodul der koster lidt penge.

Håber det giver mening. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)