Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvillket www navn er bedst?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

1. www.innovatia.dk

2. www.co-creation.dk

Hvilket af ovenståene navne er bedst, og gerne hvorfor - til en konsulentvirksomhed (1 mands) der leverer flg. ydelse (gennem 4 år):

- Ledelse af innovative og kreative processer (for ledere)

- Udvikling af højtydende teams m. brug af musik

- Nye konference- og mødeformer - udvikling og afvikling - med høj læring, interaktivitet og udbytte

Tak din tid og evt. meninger efter den meget korte beskrivelse

Mvh Ken1

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:35

Nr. 1 er bedre end nr. 2, fordi nr. 2 får mig til at tænke på tøjdesign eller en helt anden branche end din. På den anden side så er mit http://inloco.dk jo heller ikke særlige sigende for det, jeg laver nu, og det tror jeg ikke har skadet mig så meget.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:36

I den sammenhæng er navnet efter min bedste overbevisning fuldstændig ligegyldigt.
Hvis du virkelig kan præstere resultater indenfor dit faglige felt, kan du hedde Peter Pedal, hvis du vil (bortset fra, at det vist nok er taget).

Hvis det var mig, ville jeg basere firmanavnet på mit eget navn, da det jo netop er dine egne kompetencer, der er den drivende kraft.

mvh Hans

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:38

Klart www.innovatia.dk, det får mig til at tænke på det du kan og laver, det andet giver mig andre tanker....

Mørch

Fra Valby
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:24

hælder også mest til 1 med fare for at det lyder for meget af køkken :)... fordelen ved 2 er at det er let at udtale

Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:49

Hej,

Jeg hælder mest til den første løsning; dels fordi det lyder ret konsulent-agtigt, men også fordi du på undgår at have en bindestreg i navnet. Min erfraring siger mig, at folk ikke kan finde ud af, om en bindestreg rent faktisk er en bindestreg, eller om det er en underscore. Derfor ville jeg personligt helt undgå det.

Mvh.

Morten

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:19

Som alle andre har sagt, mener jeg også du burde tage Innovatia.dk. Du siger selv, at du bygger din virksomhed på at være innovativ/hjælpe andre til at være det, der har navnet altså også en fordel. :-)

Det er ikke navnet, men dine kompetencer, der skal sælge dit produkt (i længden i hvert fald), men jeg tror du vil blive gladere for Innovatia, i hvert fald med tiden.

Co-Creation lyder for almindeligt.

Mvh. Artemis

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:53

innovatia.dk er klart bedst efter min opfattelse, men husk også at registrere fejlstavemåden inovatia.dk (er ledig)

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 12:17

Jeg kan bedst lide nr 1.

Af en eller anden grund så tiltaer '-' mig ikke i web navne.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09

Helt enig med ijam.

Undgå for så vidt muligt bindestreger i domæner. Det er noget bøvl at markedsføre i andet end trykte medier.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)