Jeg ville skrive A på naturligivs og så C på som ejer af 50% -. men der sker næppe noget ved at du i parentes skriver, (C ejes til 60% af Y - men omvendt kunne A jo også være ejet af flere osv) - så er du jo dækket ind - men som udgang vil jeg mene at det er A og C du skal have på i alle fald
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Men jeg kan ikke skrive C på, da det er en virksomhed og ikke en person. Jeg har lige ringet til Nets og efter at være blevet stillet om et par gange fik jeg at vide at ejeren af virksomhed Y skal stå på. De kigger ikke på hvor mange led vi er ude, men udelukkende på personlig ejerandele. Så selvom der er 10 virksomheder imellem Virksomhed X og Virksomhed Y skal ejeren af Virksomhed Y stå på, hvis han gennem hans virksomhed(er) ejer 25% eller mere af Virksomhed X.
Selv Nets havde svært ved at finde rundt i reglerne... :)
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
lyder jo fornuftigt også - selv om man kunne argumentere for, at netop flere led giver mere hvidvaskningsrisiko, og at det derfor var smart at ha alle men jeg forstår også godt synspunktet - så tak for opfølgning
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER