Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR Health and beauty produkter

Side 1 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle :) jeg har lige været til et homeparty med lR produkter igår og fik prøvet nogle og fik da også bestilt ;)

Jeg fik et kundenummer (eller får når varerne kommer) og derefter får jeg også en salgsmappe osv.

jeg kan vælge "bare" at købe til engrospris, altså -30 % med det, eller jeg kan være sælger.

Nu er jeg blevet nysgerrig om hvordan virksomheden er, er der garantier for deres produkter?

For selvfølgelig lyder det hele fantastisk men jeg vil godt ha noget papir på at produkterne er i orden ifølge lovgivningen og de har det virke som de skal.

Er der noget der kender til deres produkter, salgsmåde osv???

Mvh Anja

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

LR er kendt for ganske udemærket produkter i god kvalitet. Hvis produkterne ik levede op til lovgivningen, så måtte de slet ik sælge dem, og så var de nok blevet lukket ned for mange år siden :)

Så produkterne fejler intet! Salgsmåden kan man så diskuterer, og den er der sikkert mange andre herinde, som har en holdning til...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været forhandler af dem.

Kom aldrig rigtigt i gang med at sælge ret meget af det.

Det var mere end rigeligt bonus for mig at være forhandler for at kunne købe deres produkter billigt, da man roligt kunne sige jeg var "heavy user" af den slags.

Kan huske engang min dametaske var propfyldt med nye ting deri, og der pludselig var en anden ung dame, der gik i selvsving som et barn i en slikbutik over indholdet.

Det var gode produkter. Som med alle brands indenfor skønhedsprodukter er der dog produkter, hvor jeg har prøvet et brand med enkeltprodukter der var bedre.

Nogen har en pudder jeg foretrækker, andre igen noget helt tredje.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Malling
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Fra  Fight The Stars Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

LR har så vidt jeg ved været i DK mange år... har selv været til home party med dem. Men ved faktisk ikke noget nærmere om det. Dog følger jeg lige din debat her da jeg selv importerer Micabella Mineral Makeup og overvejer at starte flere forhandlere op evt. Via home party.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan diskuteres ved salsmåden om jeg må spørge?

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan man vælge ting fra hvert mærke man kan li :) det er bare rart at høre at andre kan lide produkterne :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du følger bare med :)

Jeg tænker nemlig også at blive forhandler :) derfor jeg prøver at forhøre mig lidt om LR

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anja:

Nu er jeg blevet nysgerrig om hvordan virksomheden er, er der garantier for deres produkter?

For selvfølgelig lyder det hele fantastisk men jeg vil godt ha noget papir på at produkterne er i orden ifølge lovgivningen og de har det virke som de skal.

Er der noget der kender til deres produkter, salgsmåde osv???

Nu er jeg selv partner i LR - men jeg skal forsøge at holde det sobert! Big Smile

I min optik er deres produkter over middel i forhold til markedsstandarden - og en del af dem er i virkelig top-kvalitet. 

For eksempel har jeg flere gange været til kick off og seminarer, hvor der har siddet stylister og make-up artister, som har skamrost make-up'en. To af dem havde lige købt stort ind af Dior make-up, men det var lagt til side til fordel for LR's make-up. 

Jeg valgte at tage det som en blå-stempling. :-)

Jeg har hele mit liv været storforbruger af ansigtscreme, da jeg har meget tør hud - og samtlige af LR's cremer har været gode - 2 af dem helt ekseptionelle. (Powerlift og Platinum)

Det Fashion Seller mener med, at metoden kan diskuteres er, at der primært sælges via MLM, og nogle mennesker tror, at al MLM er fup og svindel.

For mit vedkommende faldt valget på LR primært fordi man kan opnå både bonus og provision, uden at skulle oprette nye forhandlere - dvs. at man bestemmer egentlig selv, om man vil lave MLM, almindeligt salg, Network Marketing, direkte salg, eller hvad man nu har lyst til. 

Og den anden årsag var selvfølgelig kvaliteten af produkterne. 

Hvis du går på LRs hjemmeside vil du også kunne se, at flere af produkterne har vundet internationale priser - bl.a. deres parfumer og deres cremer.  

Derudover er LR - som den eneste MLM virksomhed - medlem af det tyske kosmetik forbund, der også tæller navne som Cartier, Clarins, Chanel, Clinique, Estee Lauder med flere -  så kvaliteten behøver du ikke være bekymret for. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:
Det Fashion Seller mener med, at metoden kan diskuteres er, at der primært sælges via MLM, og nogle mennesker tror, at al MLM er fup og svindel.

Eller i hvert fald en meget stor del, specielt de firmaer, som sælger creme, plaster, kosttilskud, vand og/eller ren luft med påståede helbredende virkninger. Jeg har dog aldrig hørt negativ omtale af LR, hvilket jo er positivt Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja:

Hvad kan diskuteres ved salsmåden om jeg må spørge?

Det er ik alle, som er den store tilhænger af MLM. Jeg ser ingen problemer i salgsmåden, så længe der er et produkt, som har en funktion, og at produktet bliver solgt på reel vis...

Der hvor jeg står af, det er når f.eks et firma tager en vand, en müslibar eller noget andet, og blot tilsætter en masse vitaminer eller mineraler, og sætter prisen op, så den pludselig koster 25 gange så meget, som en normal müslibar eller vand. Især hvis det sker uden nogen bagtanke, andet end at det lyder flot, og at salgsprisen pga den flotte salgstale kan sættes uhørt op...

Men LR er et af de seriøse firmaer, så jeg ville ik være betænkelig over, at begynde at bruge deres produkter (det har jeg gjort), eller at forhandle dem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 8 (74 indlæg)