Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner, fuldtidsiværksætter, udvikling af website

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Primo 2014 springer jeg ud som fuldtidsiværksætter i firmaet Erfaland ApS, der driver et debatfora for landmænd. De kommende måneder vil derfor gå med at udforme milepæle for 2014 samt gennemtænke mulige scenarier for videreudvikling af selve konceptet samt selvfølgelig tekniske ændringer. I den forbindelse vil det være helt kanon, hvis du ville byde ind med ideer og forslag til udvikling. Helst de, hvor der er mest værdi for pengene!

Samtidig søger jeg en partner, der har lyst til at træde ind i samarbejdet om at føre platformen til næste level. Så giv endelig lyd, hvis du er manden.

Dbh. Christina, www.erfaland.dk

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Portalen har iøvrigt små to år på bagen og vi samarbejder med firmaer som Bayer, Ok Benzin, Hatting m.fl. samt de største organisationer indenfor landbruget. I øjeblikket arbejder vi sammen Videncentret for Landbrug om projektet Vi&Di, Vidensdeling og dialog i landbruget via sociale medier, og er bl.a. ved at udvikle online erfagrupper via brugerinnovation. Jeg selv læser informationsvidenskab på universitetet, er uddannet virksomhedsleder indenfor landbruget og coach - og lidt mere ;-)

Håber nogen har lyst til at byde ind i tråden med ideer og forslag?

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du med at føre websitet til næste level ? Er det en online marketing person du har brug for ?

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Næste level er, at tjene penge på websitet, således konceptet bliver bæredygtigt. Og det er platformen klar til nu. Der har været indtjening fra dag 1, men det har kun lige kunnet køre rundt, da jeg har drevet portalen på fritidsbasis.

Indtil nu har det primære fokus været en partner i alderen 30+ med solide salgserfaringer, økonomisk forståelse samt drive. Men partneren skal ikke absolut have en bestemt profil, da jeg er en all-arounder, så arbejdsområder kan fordeles efter bedste evner samt interesser.  

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej

Du skriver at du ønsker en partner på sitet selv om du endnu ikke ved om du har indtægt nok til dig selv.

Prøv at løfte sløret lidt mere for hvad du ønsker dig  - og hvad du tænker dig fremtiden skal se ud. - Hvad er dine visioner på langt sigt.

Jeg har checket erfaland.dk ud og kan sagtens finde plads til forbedringer, og ser store muligheder for at dette kunne blive meget større.  Hvis du ikke ønsker alle dine planer ud her kan du sende en PM eller email panconpro@gmail.com, så kunne vi kommunikere mere om hvad fremtiden kunne bringe.

Kunne det være vejen til at komme videre.

Det kunne blive interessant

Mange hilsener

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har problemer med sitet sikkerhedscertifikat https://erfaland.dk/

I hvertfald hvis man indsætter direkte i browser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christina.

Jeg synes det lyder som et spændende projekt. Jeg er nok ikke manden, men vil dog givet dig et held og lykke med forummet :-)

Jeg vil også lige sige, at hos mig loadede siden ekstreeeem langsomt. Jeg ved ikke om det kun er gældende for mig dog ;-)

Alt mulig held og lykke herfra :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian K. Sørensen:
Jeg vil også lige sige, at hos mig loadede siden ekstreeeem langsomt. Jeg ved ikke om det kun er gældende for mig dog ;-)

Wink Også her

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Emnet er måske ved at skride til fordel for load-tider m.v. , men når vi er ved det, så er der ingen problemer med det her Big Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:
så er der ingen problemer med det her Big Smile

Yes Så er du en heldig mand

Men søgninger består ikke af forskellige profiler m.m. I tilfældet her landmænd m,.m.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)