Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceringstilbud: Målgruppe kvinder 18-40 år

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Therese,

Dit tilbud lyder til noget jeg rigtig gerne vil tale videre med dig om. Udover at være indehaver af FirmagaveXperten, har jeg interesser i firmaet  Your First Game, der har udviklet verdens første proces- og indlæringsspil til børn i alderen 6-18 mdr. Du kan se meget mere på hjemmesiden www.yfg.dk hvor du bla. også kan se video af den kendte børneforsker Ole Henrik Hansen, der udtaler sig om spillet.

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 56143132 så vi kan tale videre om det hele:-)

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:04

Henrik:

Dit tilbud lyder til noget jeg rigtig gerne vil tale videre med dig om. Udover at være indehaver af FirmagaveXperten, har jeg interesser i firmaet  Your First Game, der har udviklet verdens første proces- og indlæringsspil til børn i alderen 6-18 mdr. Du kan se meget mere på hjemmesiden www.yfg.dk hvor du bla. også kan se video af den kendte børneforsker Ole Henrik Hansen, der udtaler sig om spillet.

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 56143132 så vi kan tale videre om det hele:-)

Hej Henrik,

Sjovt og lærerigt spil i har lavet Yes

Er der et bestemt tidspunkt det vil passe dig bedst?

De varmeste hilsner

Therese

Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 23:09

Hej Therese,

Tak for din mail. Jeg skulle gerne være til at fange imorgen efter 8.30. Du ringer bare:-)

mvh. Henrik

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 14:51

Hej Henrik,
Jeg har en umulig baby i dag og mit internet er nede p.t. men ved at Verdo fiberflex arbejder på at løse problemet. Anyway... Vil høre om du evt. kan sende mig en PB med dine tanker og spørgsmål til annonceringen, så håber jeg på at få ro til at tage hånd om det i aften, når ungerne er puttet :-)

Hilsen Therese

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 10:51

Da jeg ikke hørte tilbage fra alle som lagde billet ind på en plads, så har jeg stadig to pladser tilbage, hvis det skulle have interesse Big Smile

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)