Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceringstilbud: Målgruppe kvinder 18-40 år

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kun 3 pladser tilbage ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:09
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:15

Hej Therese.

Min virksomhed som lige er startet er baseret på nogle opfindelser (designs) som er sikkerhedsudstyr til puslepuder. Jeg ville mene det ville være et godt sted for virksomheden at reklamere, men undrer mig lidt over at med så mange besøgende, har der kun været 285 likes på FB?

Se evt. vores hjemmeside www.bergmarkcopenhagen.com og fortæl om du synes siden passer til dine krav. Jeg ved godt at de som er gravide måske ikke er dem der farer ud og starter med at købe produkterne, men man kunne jo håbe at de husker siden til senere. 

Det er ikke alene af betydning, men tænker bare om de mange besøgende er reelle eller om google og andre søgemaskiner ligger og roder rundt på din side og får statistikken til at se højere ud end virkeligheden. 

Er meget interesseret, så håber der kan svares på ovenstående.

KH Sue

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 14:03

Cillebb:
Vil www.hairandbodycare.dk være noget til dette?

Hej Cillebb,

Ja, det vil jeg mene for så vidt jeg kan se er jeres produkter fri for parabener, konserveringsmidler, miljøbelastende stoffer og andre uønskede unaturlige ingredienser hvilket de fleste gravide gerne vil undgå.

Har prøvet at reklamere for noget creme, på en af mine andre sider (www.mingraviditet.dk), hvor flere brugere gjorde mig opmærksom på at det altså ikke var noget for gravide, så jeg taler af erfaring Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 14:05

Ja det var nemlig også der min tanke lå. Mange af vores produkter kan også bruges til fx. strækmærker... Men tænker lige over det, det lyder jo som et godt tilbud!

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 14:22

Hej Sue,

Sue:
Se evt. vores hjemmeside www.bergmarkcopenhagen.com og fortæl om du synes siden passer til dine krav. Jeg ved godt at de som er gravide måske ikke er dem der farer ud og starter med at købe produkterne, men man kunne jo håbe at de husker siden til senere. 

Det er vel nok nogle smarte seler Yes Jeg har selv 3 blebørn tilbage i huset, så jeg ved godt hvor nemt de lige vender sig rundt på puslehynden Sad har heldigvis ikke haft nogen der er faldet ned endnu Wink

Mange gravide køber jo alt ind INDEN barnet er født, så jeg vil bestemt mene det vil være relevant at annoncer på siden.

En ting jeg ikke helt kunne finde på siden er hvordan man bestiller jeres produkt?

Sue:
men undrer mig lidt over at med så mange besøgende, har der kun været 285 likes på FB?

Mht. Facebook likes så kan man jo godt undres men nu er det jo sådan at man ved at "like" terminsberegner viser venner og familie at man måske enten er gravid eller forsøger at blive det og mange vil jo gerne holde det hemmeligt et pænt stykke tid.

Sue:
Det er ikke alene af betydning, men tænker bare om de mange besøgende er reelle eller om google og andre søgemaskiner ligger og roder rundt på din side og får statistikken til at se højere ud end virkeligheden. 

Det er reelle besøgende Smile Siden ligger nr. 1 på Google ved søgning på ordet terminsberegner, der alene bliver søgt på ca. 18.000 gange hver måned og derudover så kommer der også mange ind på siden fra andre relevante søgeord eller direkte links.

Til sidst vil jeg lige sige dig at jeg er helt vild med jeres WOOPSY Baby Walker Ballast Bag ♥ Den kunne havde sparet mig for mange ødelagte bøger! Hvad koster den og hvor kan den købes?

Håber du har fået svar på dine spørgsmål ellers så skriver du endelig!

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 14:30

Cillebb:
Mange af vores produkter kan også bruges til fx. strækmærker.

Det lyder spændende! Er det både forebyggende og reducerende?

Tror jeg skal vise jeres produkter til min mand for hans hænder er altid tørre og hans hud sprækker så det gør ondt at komme dem i vand Sad

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:36

Therese E. Olsen:
Det er vel nok nogle smarte seler Yes Jeg har selv 3 blebørn tilbage i huset, så jeg ved godt hvor nemt de lige vender sig rundt på puslehynden Sad har heldigvis ikke haft nogen der er faldet ned endnu Wink

TAK TAK :)

Ja, vi har to små  (skal ik have 7 men dejligt at høre at du har ;)) én på 1 år og en på 2 år... den første hun vendte sig aldrig, eller rejste sig. Vores mindste kom op allerede som 4 mdr. gl. så derfor begyndte denne produkudvikling. 

OK jeg fik svar på spørgsmål og kan egentlig godt forstå hvis folk ikke liker fordi de vil holde det hemmeligt :) Godt svar.

Mht. hvor man finder priser og webshoppen så er denne ikke lavet endnu, for produkterne kommer først hjem om 10-14 dage. 

Men jeg er ved at få lavet en online ordre seddel... evt. oppe og køre om få dage. Og ellers kan folk ringe eller skrive, men vi er jo grossistled til forretningerne, selvom vi faktisk overvejer at sælge selv. 

Snakker lige med webmanden om muligheden. 

Takker for respons. 

Mvh Sue

Hvordan gør jeg så med topannoncen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 14:36

Ja. Det er klart at der nok ikke er nogen produkter som kan få strækmærker helt væk, men de kan gøres kønnere. Pga. det høje indhold a E-vitaminer i argan olien, sætter det gang i fornyelsen af hudens celler og derfor både forbygger og reducerer strækmærker, ar, sår, sprækker osv.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 14:45

Cillebb:
Ja. Det er klart at der nok ikke er nogen produkter som kan få strækmærker helt væk, men de kan gøres kønnere. Pga. det høje indhold a E-vitaminer i argan olien, sætter det gang i fornyelsen af hudens celler og derfor både forbygger og reducerer strækmærker, ar, sår, sprækker osv.

Lyder som et rigtig godt produkt!

Hvis du takker ja til annonceringstilbuddet så vil jeg anbefale dig at ligge lidt kræfter i at få den info på jeres side og på evt. bannere Yes

Hilsen Therese

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)