Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny side/tjeneste

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lanceret et website for et nyt spændende start-up med en prissammenlignings-tjeneste til VVS'ere og elektrikere. I må meget gerne komme med feedback på sitet: www.klarpris.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side, trods at det er et købt theme.

Det eneste jeg vil bemærke er, at jeg synes at ikonerne i slideren er alt for store.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker og stilren 

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde nok fået nogle af usp'erne fra "dine fordele" ind på forsiden. Du har ikke mere end 2-3 sek. til at forsøge at få en mulig kunde til at være mere interesseret og klikke videre rundt, derfor er det vigtigt at du "fanger" den besøgende med nogle usp'er. Lander man på et nyt site giver man sig ikke i kast med at læse flere linjers tekster,  man observerer siden og ser om det er noget som kunne være det man søgte. 

Synes måske også i skal gøre jeres kontaktoplysninger mere tydelige. I footeren skal der som min. være cvr nr. tlf. adresse og mail. 

Ellers synes jeg sitet virker pænt og overskueligt. 

Mvh. 

Jakob Wolff

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Jakob Wullf i det med footeren samt, at du skal være opmærksom på at bruge de rigtige nøgleord, så du fanger en mulig kundes interesse (jeg går ud fra, at Jakob savner en målgruppe/blikfang).

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på klarpris.dk

Det er en god start, og held og lykke med projektet. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft den er flot, ærlig talt :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side! Det eneste jeg lige faldt over at jeg synes i mangler lidt en 'om os' side der beskriver hvem der står bag siden, hvorfor i har starte tjeneste mm. Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også at din side er flot.

Din slider skifter for hurtigt, til at man kan nå at læse teksten.

Det er ærgerligt at siden ikke er klar til smartphones og tablets, når nu det er et købt design.

En god idé, held og lykke med siden fremover.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres fine og konstruktive feedback alle sammen! Og også en særlig tak for den illustrative video. Jeg vil have alle jeres kommentarer in mente, når jeg arbejder videre med siden. Endnu en gang - tak fordi I tog jer tid til at svare.

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine sider med kontaktformularen virker forkert. Den store grønne bjælke virker voldsom og sammen med den bredde kontaktformular, fylder du rigtigt meget op på skærmen. Lidt luft som på de andre sider vil gøre godt.

En rød knap på en grøn side er farligt hvis du gerne vil have nogen til at klikke på den, så jeg ville vælge en anden farve.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)