En ven og jeg har virkelig en drevet lyst til at opstarte noget nyt. Vi har haft lidt forskellige ideer med hensyn til produktion og design af nyt tøjmærke. Men det ser ud til, at det bliver svært og for dyrt at producere noget i den mængde vi ville starte med - altså en relativ lav volume. Har indtil videre ikke været heldig med nogle producenter mhs. til dette i hvert fald. Så vi ville høre, om der er nogle folk som har gode ideer til hvad vi ellers kunne gå i gang med. Til projektet har vi til at starte med sagt at vi vil være villige til at smide omkring 20.000-40.000 alt afhængigt af hvad det er, og om vi kan se muligheder i det. I må meget gerne skrive her eller til min email: jhl@outlook.com |
Har lyst og kapital - mangler en god idé
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Det vigtigste i mine øjne er, at i kaster jer over noget i har en passion for og noget i synes er sjovt og spændende at arbejde med. Uanset hvad i kaster jer over, så er det drive i kommer med altafgørende for, om i får succes eller ej. Groft sagt, så kan man lave god business ud af hvad som helst, så længe man er troværdig og kunderne kan mærke, at man brænder for det man laver. Har i en fælles hobby, noget i går voldsomt op i eller noget i har et kæmpe talent for, så lad det være udgangspunktet for hvad i kaster jer over. |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)