Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Sponsor Union Aps. Nogen der har været i kontakt med dem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er begyndt at arbejde med virksomheders sponsorater af små og mellemstore fodboldklubber. I forbindelse med dette er jeg stødt på Dansk Sponsor Union Aps. Dansk Sponsor Union har stået for at skaffe sponsorer til fodboldklubber. Men meget tyder på, at der ikke har været helt rent mel i posen. I hvert fald har der ikke være styr på tingene. Jeg har fundet flere historier om klubber, og deres sponsorer, der har følt sig snydt og ført bag lyset af Dansk Sponsor Union. Så det er måske heller ikke så overraskende, at Dansk Sponsor Union Aps nu er erklæret konkurs.

Så jeg leder efter mennesker, virksomheder og fodboldklubber der har været i kontakt med Dansk Sponsor Union Aps. Jeg vil meget gerne høre jeres historie, da jeg tror der ligger en vigtig lektie at lære for alle.

Ser frem til at høre fra jer!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:29

til alle med svar vil jeg bare minde om, at det er forbudt at hænge nogen ud ved navn / firmanavn på Amino, da risiko for at nogen bare er sure, tager fejl eller kommer med ubegrundede anklager er stor

Man kan kort konstatere at firmaet blev stifte i Juni 2012 - de to direktører afgik fra posterne i begyndelsen af September 2012 og konkursdekret er fra 31/10 2012 så noget gik jo stærkt og galt. (inden var samme navn og sted et I/S fra juni 11 til august 12)

Selve det at gå konkurs er ikke ulovligt - ind imellem skal der bare et par fejlbeslutninger til

Evt kan enhver jo google navnet og se om noget dukker op - men i alle fald, det er jo et ret overstået kapitel og krav mod boet tror jeg det er sent med

vh

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 18:29

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Greve
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:25

Jeg har googlet navnet. Og de historier der dukker op fra AB og BGA har jeg kigget på. Jeg leder efter flere der måske kan have haft kontakt for at få belyst sagen fra flere vinkler. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)