Hejsa Jeg har nogle løse tanker, jeg gerne ville have vendt omkostninger til design og kodning mm af sitet med et firma der gør sig i større sider. Der vil være en masse krav til sitet, login med NEM-id, backup, bruger konti, ind- og udbetalinger osv. Men hvilke firmaer spørger man efter et løst overslag hos, når de får lidt flere detaljer? Derudover vil siden have en række tekniske krav fra myndighederne. Jeg forventer ikke det kan gøres for under 100.000, måske snarere 2 eller 300.000. Men jeg har ingen anelse om hvilke firmaer man skal henvende sig til for at få en lidt bedre ide. Det er kun for at få en løs ide om man skal op i millioner eller nogle hundrede tusinder kan gøre det. Et eller andet sted tror jeg ikke siden er så teknisk kompliceret i forhold til mine krav. Jeg har dog ikke helt styr på backend osv, og myndighedernes krav. Mange vil sikkert sige, hvor seriøst er det? Og ja, det er jo også et super godt spørgsmål! Jeg ville ønske jeg kunne sige det er super seriøst. Jeg er dog foreløbig i sonderingsfasen, og i den fase ønsker jeg kontakt til nogle dygtige firmaer inden for design og kodning af avancerede sites. På forhånd tak |
Jeg er helt sikker på at redWEB kan løse opgaven, tag en snak med dem
De har blandt andet lavet Kolding kommunes hjemmeside, så er mon ikke de kan løfte opgaven?