Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøse web-berauer søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har nogle løse tanker, jeg gerne ville have vendt omkostninger til design og kodning mm af sitet med et firma der gør sig i større sider. Der vil være en masse krav til sitet, login med NEM-id, backup, bruger konti, ind- og udbetalinger osv. Men hvilke firmaer spørger man efter et løst overslag hos, når de får lidt flere detaljer? Derudover vil siden have en række tekniske krav fra myndighederne. Jeg forventer ikke det kan gøres for under 100.000, måske snarere 2 eller 300.000. Men jeg har ingen anelse om hvilke firmaer man skal henvende sig til for at få en lidt bedre ide. Det er kun for at få en løs ide om man skal op i millioner eller nogle hundrede tusinder kan gøre det. Et eller andet sted tror jeg ikke siden er så teknisk kompliceret i forhold til mine krav. Jeg har dog ikke helt styr på backend osv, og myndighedernes krav.

Mange vil sikkert sige, hvor seriøst er det? Og ja, det er jo også et super godt spørgsmål! Jeg ville ønske jeg kunne sige det er super seriøst. Jeg er dog foreløbig i sonderingsfasen, og i den fase ønsker jeg kontakt til nogle dygtige firmaer inden for design og kodning af avancerede sites.

På forhånd tak
MVH
Hans Pedersen

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:42

Jeg er helt sikker på at redWEB kan løse opgaven, tag en snak med dem Smile

De har blandt andet lavet Kolding kommunes hjemmeside, så er mon ikke de kan løfte opgaven?

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:42

Prøv og snak med Peytz.dk

det har lavet bla. DR2's hjemmeside

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans,

Vi har lavet flere sites for det offentlige, bl.a. seasonalwork.dk, eures.dk m.fl. for Arbejdsmarkedsstyrelsen. Vi har leveret sider til flere kommuner og offentlige institutioner, musikhuse m.v. og har rigtig godt styr på løsninger som kan noget af det jeg tror du efterlyser. De sites vi har lavet for Arbejdsmarkedsstyrelsen er lidt specielle fordi de er integreret med jobdatabaser i hele EU og AF's løsninger i DK..

Det er helt ok at være i sonderingsfasen, men du skal være obs. på, at langt de fleste "seriøse" bureauer tager penge, for at udarbejde konkrete tilbud, da det ofte er et stort arbejde at afdække kravspecifikationer m.v.

Vi vil naturligvis gerne give dig et overslag og også høre nærmere om dit projekt, så vi kan vurdere om vi kan levere det du ønsker. Vi udvikler i .NET teknologi og anvender som udgangspunkt Kentico CMS som platform. Kentico CMS anvendes bl.a. af McDonalds, Mazda, Chiquita, Red Cross og en lang række andre kunder - du kan læse mere på www.kentico.com og vi har også oversat de fleste brochurer til dansk, som du finder på vores eget site www.lgo.dk

Ring eller skriv til vores CTO Magnus Hansen på mh@lgo.dk / mobil 60 66 55 44 - så kan du da få en snak med ham..

Mange hilsner,

/Morten

Eksempler på løsninger, som vi har lavet: www.combi-lift.eu, www.gisselfeld-kloster.dk, www.bladena.com, www.ird.dk, www.mineslund.dk og mange flere.

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk at inden du underskriver en aftale med en leverandør, så skal du have lavet kravspecifikationer (underskrevet) ned til det mindste komma! Alt skal med. Jeg taler af bitter erfaring.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)