Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lancerer vi vores nye opfindelse?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Min fader Kai Clemmensen har opfundet en ergonomisk korrekt dynamisk underarmsstøtte til forebygning af musekader ved arbejde med computermus. Den hedder Dynamic MouseSupport.

Den er enestestående i sin virkemåde da der ikke findes et lignende mekanisk produkt på markedet i dag, som med dokumenteret effekt kan forebygge museskader. Den virker ved et patenteret kugleleje, som gør at man, så ofte man har brug for, kan skifte arbejdsposition hvorved man flytter slidpunktet i armens muskelfibre og sener, og derved undgår museskader. 

Men det kan du læse meget mere om på www.dynamicmouse.com hvis du er interesseret. Her kan du også se billeder af den.

Mit spørgsmål er dog, hvordan lancerer man en ny opfindelse som denne?

Der burde vel være et marked for den med alle de museskader og smerter folk rundt omkring går og døjer med p.g.a muse-arbejde, men hvordan får man gjort folk opmærksom på at den findes og at den faktisk virker? Jeg er med på at vi kan skrive en pressemeddelelse og sende den ud til diverse relevante medier, men hvad gør vi ellers? Og hvor godt tror i at reklamering på nettet, ved f.eks Adwords annoncer, vil virke på noget folk ikke kender til i forvejen?

Vores bekymring er nok hvordan vi skaber tillid til denne ny opfindelse og skaber et marked for den?

Med venlig hilsen

Jean-Michel Clemmensen

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:30

Hej Jean-Michel Clemmensen.

Når jeg ser et nyt produkt, som din faders, tænker jeg altid på erfaringer og positive udtagelser, som kan hjælpe mig en min købs beslutning.
Sådanne finder jeg ikke på jeres website?
Jeg ville straks kontakte nogle store anerkendte virksomheder, som kunne og ønskede at virke som testpersoner, for produktet. Gode fotos i brugersituationen kombineret med en brugbar udtagelse fra testpersonen - man kunne også overveje at bruge "kendte" personer som testpersoner, blot skal dette nøje overvejes.
I ved nok selv, hvilke brancher som er mest udsat for sådanne skader, grafikere, kontorassistenter m.fl.

Hvad med tillige at kontakte diverse hjælpemiddel centraler, steder, hvor man behandlede sådanne skader, fysioterapeuter m.fl.?

Sluttelig ville jeg så lige ofte lidt tid og kræfter på en "overhaling" af jeres website.

Held og lykke med lanceringen - det bliver opad bakken, men slet ikke umuligt

Bedste hilsner

Heidi

Peter
Danmarkshop.com

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:44

Heidi er inde på det... faktisk en rigtig god ide hun kommer med.. tag kontakt til et par firmaer, måske forær dem et par eksemplarer og få så taget nogle gode billeder samt et par udtalelser fra dem... smæk det hele sammen i en pressemeddelelse og send den rundt til verdensmedierne :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:29

Hej Jean-Michel

"som med dokumenteret effekt kan forebygge museskader"

Jeg er helt enig med svarene du allerede har fået.

Det drejer sig om at sælge dokumentationen.

Og skrive en OVERBEVISENDE pressemeddelelse.

Her og nu drejer det sig om at få tilbagemeldinger fra folk, næsten koste hvad det vil.
Det er SÅ vigtigt i jeres situation.

Så kan I altid optimere jeres hjemmeside løbende.

Jeg må sige, at jeg kan rigtig godt lide jeres hjemmeside. Der er mange ting I har på plads. Gode, illustrative billeder og en ORDENTLIG tekststørrelse.

Men I kan stadig gøre det langt bedre, bl.a ved at få udtalelser med og arbejde med at få præsenteret tingene bedst muligt.

F.eks. så synes jeg at billedet på forsiden med fordel kan bytte plads med musen osv.

Held og lykke med projektet. Thumbs up Yes

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34

Hej Jean-Michel,

På Jeres hjemmeside står følgende:

• Dynamic MouseSupport er udviklet i samarbejde med læger, fysioterapeuter og ergoterapeuter ved Frederiksborg Amt's Sundhedsvæsen, Danmark

• Dynamic Mousesupport er gennnem flere år afprøvet og testet af personer, som anvender computermus i deres daglige arbejde. Dynamic Mousesupport er specielt udviklet med henblik på forebyggelse og afhjælpning af museskader i håndled, underarm, albue, overarm, skulder og nakke.

Så er referencerne jo på plads – nu skal de bare lægge navn, ansigt og udtalelser til, så er profilen på plads…

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:55

Hej Jean-Michel,

Umiddelbart virker det på mig som om at du har i sinde at sælge og markedsføre dit produkt overfor detailkunden. Det led vil jeg på det kraftigste anbefale dig at hoppe over, da der simpelthen er SÅ meget bøvl med at handle med privatpersoner.

Fokuser heller på business to business, ring op til alle kontor grossisterne og få aftalt et møde hvor I demonstrerer produktet :-) Det lukrative er at du kan afsætte større kvanti, ulempen er at du skal sælge dit produkt til 1/3 af prisen i forhold til b2c.  Ikke desto mindre er det jo lidt sjovere at sælge 100 frem for én :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 13:58

Tusind tak for jeres kommentarer og bidrag. Jeg tager imod dem med kyshånd.

Jeg kan sagtens se hvad i mener og vil derfor tage alle jeres kommentarer til mig.

Mange tak.

Mvh

Jean-Michel Clemmensen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 01:06

Hejsa

Vil bare lig fortælle at at vi via Adwords (35 klik på annoncen) har fået den første ordre på en musearm og en forespørgsel på lån af musearmen i 14 dage fra Velux i Skjern, så helt umuligt er det ikke.

Tænkte bare lige jeg ville dele det med jer. Smile

Mvh

Jean-Michel Clemmensen

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:27

Hej igen.

Sådan Yes

Intet er umuligt (næsten) og al begyndelse er svær.
Husk nu at behandle disse kunder & henvendelser som konger og brug disse som gode referencer, for yderligere salg.
Der er mange store anerkendte danske virksomheder, som gerne vil teste og hjælpe dig, så bare tag fat i disse.

Ønsker dig fortsat god vind og god weekend.

Bedste hilsner.

Heidi

Peter
Danmarkshop.com

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:54
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)