Hejsa Min fader Kai Clemmensen har opfundet en ergonomisk korrekt dynamisk underarmsstøtte til forebygning af musekader ved arbejde med computermus. Den hedder Dynamic MouseSupport. Den er enestestående i sin virkemåde da der ikke findes et lignende mekanisk produkt på markedet i dag, som med dokumenteret effekt kan forebygge museskader. Den virker ved et patenteret kugleleje, som gør at man, så ofte man har brug for, kan skifte arbejdsposition hvorved man flytter slidpunktet i armens muskelfibre og sener, og derved undgår museskader. Men det kan du læse meget mere om på www.dynamicmouse.com hvis du er interesseret. Her kan du også se billeder af den. Mit spørgsmål er dog, hvordan lancerer man en ny opfindelse som denne? Der burde vel være et marked for den med alle de museskader og smerter folk rundt omkring går og døjer med p.g.a muse-arbejde, men hvordan får man gjort folk opmærksom på at den findes og at den faktisk virker? Jeg er med på at vi kan skrive en pressemeddelelse og sende den ud til diverse relevante medier, men hvad gør vi ellers? Og hvor godt tror i at reklamering på nettet, ved f.eks Adwords annoncer, vil virke på noget folk ikke kender til i forvejen? Vores bekymring er nok hvordan vi skaber tillid til denne ny opfindelse og skaber et marked for den? Med venlig hilsen Jean-Michel Clemmensen |
Hej Jean-Michel Clemmensen.
Når jeg ser et nyt produkt, som din faders, tænker jeg altid på erfaringer og positive udtagelser, som kan hjælpe mig en min købs beslutning.
Sådanne finder jeg ikke på jeres website?
Jeg ville straks kontakte nogle store anerkendte virksomheder, som kunne og ønskede at virke som testpersoner, for produktet. Gode fotos i brugersituationen kombineret med en brugbar udtagelse fra testpersonen - man kunne også overveje at bruge "kendte" personer som testpersoner, blot skal dette nøje overvejes.
I ved nok selv, hvilke brancher som er mest udsat for sådanne skader, grafikere, kontorassistenter m.fl.
Hvad med tillige at kontakte diverse hjælpemiddel centraler, steder, hvor man behandlede sådanne skader, fysioterapeuter m.fl.?
Sluttelig ville jeg så lige ofte lidt tid og kræfter på en "overhaling" af jeres website.
Held og lykke med lanceringen - det bliver opad bakken, men slet ikke umuligt
Bedste hilsner
Heidi