Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skab trafik til dit site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i noget tid haft domænet www.news-online.dk, og startede den op for noget tid siden, som et brugerdrevet nyhedssite.
Problemet er bare at jeg ikke har haft tid til at skrive nyheder, så jeg kunne jo heller ikke forvente at der var andre der gad.

Nu har jeg så valgt at ændre konceptet lidt, så sitet primært skal burges til at I kan publicere jeres pressemeddelelser/nyheder på sitet.
Så har du en relevant pressemeddelelse til at ligge, eller har du/I et nyt produkt, eller bare et interessant produkt, eller fået en ny medarbejder eller lignende, så offentliggør det på www.news-online.dk.

Fordelen ved at gøre det på News Online er for det første er det gratis, og for det andet så har du mulighed for at tilpasse din tekst med relevante links til dit eget site, og på den måde skal lidt trafik og en bedre placering i søgemaskinerne.

Det er en ideel måde for reklamebureauer og webbureauer at lancerer nye sites og produkter for kunder.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:21

Kanon ide.

Det er bestemt noget mindre virksomheder, med stor fordel kan drage nytte af.

Keep up the good work !

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:33

Hej Lars

Du kunne også tilmelde dig Presswires nyhedstjeneste og vise udvalgte nyheder der kommer derfra.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:03

Hejsa

Tak for jeres feedback.

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:28

Cool koncept Lars Smile Har gemt webadressen og vil helt klart bruge websitet i fremtiden.

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:47
Tak for tippet!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)