Hey, |
Kick Ass Star:Jeg har lavet apps siden 2009
Når du nu har så meget erfaring så vil det være rart for andre at du evt. kunne løfte lidt af sløret for hvor meget det vil koste? Det er jo det som OP gerne vil vide.
Hey, |
Når du nu har så meget erfaring så vil det være rart for andre at du evt. kunne løfte lidt af sløret for hvor meget det vil koste? Det er jo det som OP gerne vil vide. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg kender dem der står bag http://appudvikleren.dk/ og de er nogle meget fine fyre. Du kan med fordel prøve at tage en snak med dem om, hvad det vil koste at få udviklet en app - jeg tror gerne de vil hjælpe dig med at få noget mere information om det :-) |
Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.
Hej Daniel Laver du stadig apps? og kan du lave apss der er lidt kompliceret :D Hilsen Maria Petersen |
Hej Kick Ass Laver du stadig apps? Og vil du kunne lave en app der måske er lidt kompliceret :D har tjekket din side ud.. Udover dette - har du så faste priser ? Jeg mangler en it geni - til udvikling af en app til mit projekt jeg er i gang med. Hilsen Maria Petersen. |
Brug Amino Freelancer til at finde app-udviklere istedet. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Maria |
Hej Torben Jeg har været inde og læse lidt om priser på app´s. Du oplyser at du bl.a udvikler app´s. Jeg ønsker at få lavet en app, men ønsker at vide hvad priserne ligger på. Jeg ønsker at købe en app, hvor man også kan købe produkter. Hvad vil du ca. tror det kan gøres for ? Vh Christian R. Vingløv |