Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg et SE nummer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,


Jeg er ved at ordne noget omkring mine skattefradrag og lige nu står jeg og skal indberette hvor meget jeg har tjent i 2013. Men jeg har ikke adgang til mine gamle lønsedler, så jeg kan ikke se beløbet. SKAT har lavet et program, som hedder eIndkomst hvor man skal indtaste nogle felter og så udregner den hvor meget man har tjent, ved at søge på den som har indberettet lønnen. (Se billede i bunden af indlægget)

Problemet er, at det selskab jeg arbejdede hos gik konkurs tidligere på året og startede igen samme år, under et andet CVR nummer, opkøbt af et andet selskab. Så er der nogen idé til hvordan jeg finder ud af det her?

Jeg har firmanavn og tidligere og nuværende CVR numre på begge firmaer, som de er idag. Men hvordan finder jeg resten af informationen?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kendte slet ikke den mulighed i e-indkomst men hvis det er indberettet af din arbejdsgiver, så bør du kunne gå helt almindeligt på skat.dk og logge ind og se i din skattemappe hvor alle indberettede oplysninger for 2013 er tilgængelige. Jeg husker ikke hvad punktet hedder men det er ret selvforklarende i din skattemappe -så den vej burde være lettest

Jeg ville ha troet, at det du kan se i e-indkomst er det du selv har indberettet som CVR, ud fra dit billede virker det jo som at du ville få alle indberetninger for det CVR/SE og det ville du jo aldrig har tilgang til, men jeg kender slet ikke lige punktet
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

jeg kendte slet ikke den mulighed i e-indkomst men hvis det er indberettet af din arbejdsgiver, så bør du kunne gå helt almindeligt på skat.dk og logge ind og se i din skattemappe hvor alle indberettede oplysninger for 2013 er tilgængelige. Jeg husker ikke hvad punktet hedder men det er ret selvforklarende i din skattemappe -så den vej burde være lettest

Jeg ville ha troet, at det du kan se i e-indkomst er det du selv har indberettet som CVR, ud fra dit billede virker det jo som at du ville få alle indberetninger for det CVR/SE og det ville du jo aldrig har tilgang til, men jeg kender slet ikke lige punktet
Venlig hilsen

Feltet fremgår på forsiden ved login og hedder "Indkomstoplysninger".

Tonny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

thanks - hvor besværligt hvis man skal ha SE og CVR frem - hvorfor er det ikke lettere bare at se i ens skattemappe når man er logget ind hvor alle de oplysninger arbejdsgivere har givet om en findes uden man skal vide noget som helst, ja sågar kan ha glemt en - de er der alle - eller misser jeg et point her?
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

thanks - hvor besværligt hvis man skal ha SE og CVR frem - hvorfor er det ikke lettere bare at se i ens skattemappe når man er logget ind hvor alle de oplysninger arbejdsgivere har givet om en findes uden man skal vide noget som helst, ja sågar kan ha glemt en - de er der alle - eller misser jeg et point her?
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

højst mystisk at den gensendte mit svar her idag kl 14:27 - fra igår - jeg var slet ikke på amino på det tidspunkt idag - underligt :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)