Ok da jeg er ny ved jeg ikke helt om det er det rigtige sted jeg poster det men... Er det mig eller er comic sans en utrolig dårlig og ulæselig font til webbrug??? Jeg ved godt at du (Martin) slavisk har brugt comic sans alle dine dage, på dit website og i dine nyhedsbreve, men jeg syntes nu det bliver lidt for meget her, mine øjne har enorm svært ved at fokuserer på teksten på sitet. Er det muligt man kan få valget så man selv kan vælge at bruge en alm. font eller comic sans. Tak. |
Comic sans
|
Emnet har måske været oppe før, og det er mig der er for dårlig til at bruge søge funktionen? Men anyways der skulle vel ikke være nogen der har kendskab til et eller andet lille program eller ting i browseren man kan indstille til at bruge en anden font ind Comic Sans? |
Der har været kort omtale om emnet før i en tråd omhandlende et radioindslag på P3; http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=147&forumID=8 |
Så vidt jeg husker kan du slette fonten på din maskine. Da vil din browser være nødt til at erstatte den med noget andet - f.eks. Verdana, som er læselig på skærm. Hans |
Dbh Martin |
Haha perfekt, jeg bruger den afligevel aldrig. |
|
Er nu heller ikke meget for "Comic Sans", den er ikke specielt brugervenlig og webegnet. |
Men I husker den, og derfor elsker Martin den. Den satan! ;) Hvis nogen skulle have interesse i det, lykkedes det mig for �vrigt at optage Martins interview i P3. Jeg kan evt. smide den et offentligt tilg�ngeligt sted, s� I kan h�re om hans overvejelser om at �ndre fonten p� spamfighter.com til Comic Sans. ;) |