Sry privatbil jo ? Men når jeg nu har muligheden ville det så ikke være et klogt træk at vælge en der huser hele familien på sikker og ordenlig vis ? |
Hvilken udgift slipper virksomheden for s max med navi ? Anyone ?
Sry privatbil jo ? Men når jeg nu har muligheden ville det så ikke være et klogt træk at vælge en der huser hele familien på sikker og ordenlig vis ? |
Hvilken udgift slipper virksomheden for s max med navi ? Anyone ? |
S-Max'en kører virkeligt godt, perfekt afstemt på trods af størrelsen. Har selv en på gule plader og har haft den i 2 år uden at bruge så meget som 1 krone på den ud over almindelig drift og vedligehold. |
Tvivler på den går under "fornuftig beskatning", har ladet mig hører prisen skulle blive på den høje side af halv mio... er også i tvivl om hvorvidt den kan komme til at kunne leases til omkring det budget trådstarter fremlægger?? jeg tror det sgu ikke men uden tvivl en lækker bil, sad lige og kiggede på den i går, uha den er fræk. Har dog ladet mig hører kvaliteten indvendig er meget dårlig (sæder, læder, rat mv) , men at skærmen skulle være rimelig fed - har dog ikk prøvet den selv endnu |
Mit umiddelbare bud på en månedlig leasingafgift vil være omkring 7 - 7500 pr måned ved 45000 km inkl service, men uden dæk, forsikring og ejerafgift og ex. moms. |
Michael, |
Hej carsten, Hmm , ham jeg fik det at vide fra havde prøvet at sidde i en et sted på sjælland så vidt jeg ku forstå.. mon der er forskel på de modeller der er til amerikanske marked og de modeller der er til dk ? Han var meget meget meget skuffet over sæderne bl.a. nemlig Jeg troede egentlig også den ville være meget billigere, blev helt forbavset da jeg så den var et godt stykke over halv mio |
Jeg ska ikke kunne sige om der er forskel, men Tesla ændrer konstant på bilerne. Der er stor forskel på de tidlige modeller jeg så og de nyeste som ruller ud nu. Indtil for en måned siden boede jeg på samme vej som deres flagship store, så jeg har løbende set dem fra beta model til nu. Nu bor jeg 15 min. kørsel fra fabrikken :-) |
Hej igen |