Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fed, god, familiebil (2 voksende 3 autostole) firmabil

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sry privatbil jo ? Men når jeg nu har muligheden ville det så ikke være et klogt træk at vælge en der huser hele familien på sikker og ordenlig vis ?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 22:20

Hvilken udgift slipper virksomheden for s max med navi ? Anyone ?

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 22:24

S-Max'en kører virkeligt godt, perfekt afstemt på trods af størrelsen. Har selv en på gule plader og har haft den i 2 år uden at bruge så meget som 1 krone på den ud over almindelig drift og vedligehold.

En Scenic er også en god bil, men jeg mener dog at den er 1/2 nummer mindre end S-Max'en og så er der væsentligt mere sofacykel over køreegenskaberne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Carsten Jacobsen:

Og så det alternative forslag: Tesla Model S

Aner dog ikke hvad den koster i DK, men det er da en fed bil som skiller sig ud, og den skal aldrig forbi tankstationen. Dog kan rækkevidden på 4-500 km på en opladning være en begrænsning.

Vi overvejer at købe en når behovet for en familiebil opstår.

Mvh Carsten

Tvivler på den går under "fornuftig beskatning", har ladet mig hører prisen skulle blive på den høje side af halv mio... er også i tvivl om hvorvidt den kan komme til at kunne leases til omkring det budget trådstarter fremlægger?? jeg tror det sgu ikke

men uden tvivl en lækker bil, sad lige og kiggede på den i går, uha den er fræk.

Har dog ladet mig hører kvaliteten indvendig er meget dårlig (sæder, læder, rat mv) , men at skærmen skulle være rimelig fed - har dog ikk prøvet den selv endnu

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 22:30

Mit umiddelbare bud på en månedlig leasingafgift vil være omkring 7 - 7500 pr måned ved 45000 km inkl service, men uden dæk, forsikring og ejerafgift og ex. moms.

Husk at de fleste leasingselskaber kræver en udbetaling på typisk 30 - 50000 på en bil af denne type, medmindre du er meget kreditværdig.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:57

Michael,

De Model S jeg har sat i har været udemærkede kvalitetsmæssigt, men det har også været fabrikkens egne biler, pånær en. De producerer 500 biler i ugen nu, så de burde have fået styr på samlekvalitet etc.

Jeg er egentlig overrasket over at den er så dyr i DK. Troede at den var fritaget for afgift etc. da det er en elbil. Priserne starter ved ca. 350.000 kr. her.

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Hej carsten,

Hmm , ham jeg fik det at vide fra havde prøvet at sidde i en et sted på sjælland så vidt jeg ku forstå.. mon der er forskel på de modeller der er til amerikanske marked og de modeller der er til dk ?

Han var meget meget meget skuffet over sæderne bl.a. nemlig 

Jeg troede egentlig også den ville være meget billigere, blev helt forbavset da jeg så den var et godt stykke over halv mio

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:12

Jeg ska ikke kunne sige om der er forskel, men Tesla ændrer konstant på bilerne. Der er stor forskel på de tidlige modeller jeg så og de nyeste som ruller ud nu. Indtil for en måned siden boede jeg på samme vej som deres flagship store, så jeg har løbende set dem fra beta model til nu. Nu bor jeg 15 min. kørsel fra fabrikken :-)

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Et sandt paradis :-)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 01:14

Hej igen

Helt forventeligt med forudbetalingen.

Hvad med en Nissan qashqAi + 2 ? Er den værd at overveje ?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)