Er helt på bar bund. Også - tilknyttet overskriften. Fornuftig i beskatning. |
Kørsels behov ?
Budget ?
- Min første tanke er noget Skoda Octavia Combi.
Er helt på bar bund. Også - tilknyttet overskriften. Fornuftig i beskatning. |
Kørsels behov ? Budget ? - Min første tanke er noget Skoda Octavia Combi. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Du skal da op i en Ford S-Max som er en meget populær firma bil eller den større Galaxy ? evt. en Citroen Grand C4, der er lige kommet en helt ny, men Grand udgaven kommer først i starten af det nye år. ( evt. i dec. 2013 ) Jeg ville ikke købe en st car med 3 autostole, da du har brug for 3 lige store sæder på anden række og det får du ikke i andre biler end en MPV. Se flere MPV modeller her http://www.e-bil.dk/forum/generelt-om-biler/766-bilmodel-oversigt |
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
hejsa
vi har 6 børn 5-6-8-13-18-20 og vi har har en ssang Young rodius camper udgaven. stor og vild lækker at køre i det er mecedes motor,gearkasse,understel, vi har haft en siden december 2006 har aldrig overholdt service, og vi har kun skiftet lidt bremser/skiver og bagophæng. du kan få en til 70-100.000 kr. 7 pers og der kan stadig væren en hel barnevogn og mere til.
køre så lækker med automat gear osv, ren luksus af Mercedes klasse
thomas
|
Det er vist en sandhed med modifikationer :-) det er en ret ringe bil, derfor har den heller ikke solgt særlig godt og driftsikkerheden er ikke den bedst, den model er heller ikke interessant for trådstarter, da han er ude efter en ny bil og du kan ikke få din model som ny mere. |
hejsa
hvor står der, det skal være en ny bil.
og vi er mega glad for den stor lækker rummelig, og når det er Mercedes kan det ikke gå helt galt, men du ved måske bedre
thomas
|
Jeg ved faktisk ret meget om de fleste biler, og der er ikke meget Mercedes over din bil desværre. Jeg læser trådstarters indlæg som en ny firmabil og ikke en 10 år gammel ukendt bil som kan blive et dyrt bekendtskab. |
Budget omkring 8-10.000 Kr gerne billigere dog uden at gå på kompromis med standarden |
Hmm du har måske ret. Tak for linket. |