Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, vi dummede os før sommerferien, og er stadig ikke kommet i toppen af google igen nu her :(

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle Aminoer

Vi har rimeligt styr på SEO, og har selv igennem flere år stået for den del for hyggens skyld, med stor succes hvis i spørg os selv.  :)
Det sidste 1½ har den dog ikke stået på SEOéns tegn efter der kom småfolk til verden, men vi fortsatte med at ligge højt på Google pga det gode arbejde vi havde lavet de tidligere år.

Vi lå pænt på Google på ord som økonomisystem, ERP system, Visma Business, Visma konsulent etc.

Desværre kom af vores medarbejdere til at overskrive vores robot.txt i roden af vores site, vi opdagede det ved et tilfælde og fik rettet fejlen hurtigt,
MEN
Skaden var sket, og Google smed os af helvede til, vi fandtes ikke på Google i flere dage efter, og nu her 3 måneder senere så ligger vi stadig på side mange på stort set alle søgeord, det er som om vores site er smidt bagerst i køen på Google.

Er der nogle kloge hoveder som har et bud på hvad der er sket, og hvad vi kan køre for at få Google til at kunne lide os igen?

Dbh Johnny

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

1. Lad være med at give andre skylden. 
2. Lad være med at spamme.

Jeg har såmænd omtalt og linket til jer, men er gentagne gange blevet "straffet" med spam. Så nu er linket slettet  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber ikke medarbejderen der måske har lavet en fejl i den fil tager sådan en offentlig og usmagelig anklage til sig, for det er såmænd længe før at det er "kendt" at de spammer. Både på Amino og på blogs.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak fordi i har brugt tid på mit indlæg, er dog skuffet over de 3 1 stjernede karakterer på et ganske udemærket spørgsmål.

Jeg skriver "Vi har dummet os", og hænger ikke en medarbejder ud, tværtimod så skriver vi om hjælp fordi vi ikke kan gennemskue konsekvensen af det vi har gjort...

Til Gita
Jeg aner ikke hvem du er, og du har aldrig omtalt os eller mit firma, så drop venligst dine dumsmarte linkbuildingkommentarer eller kom med konstruktiv feedback som skaber værdi for andre dig selv. Tak.

Der må da være nogle derude som har nogle ideer om hvad der er sket?

Dbh Johnny

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Hansen:
Er der nogle kloge hoveder som har et bud på hvad der er sket,

Jeres backlinks er overvejende fra blogkommentarer, forumprofiler og linkkataloger de har langt fra samme vægt som tidligere, derudover er det slet ikke usandsynligt at I er ramt af en "straf" for jeres overoptimerede ankertekster, eks. "Visma Business" er den mest brugte ankertekst i links til jeres site, det er ikke naturligt.

Så uden at være "klogt hoved" og uden at have brugt timer på analyse, vil jeg gætte på at jeres linkprofil bare er for tynd og spammy.

Johnny Hansen:
hvad vi kan køre for at få Google til at kunne lide os igen?

Ret op på linkprofilen, få kvalitetslinks og få ryddet op i de mange links det ligner I selv har bygget.

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Hansen:
du har aldrig omtalt os eller mit firma


Beklager rigtigt meget fejlen.

Læste det som du kom fra det regnskabsfirma du har navngivet din Amino Bizz-profil efter - og det ser jeg nu ikke er tilfældet.

Jeg har nemlig omtalt det regnskabsprogram og andre, og det resulterer desværre i kommentarspam. Jeg ved jeg ikke er den eneste, og derfor var det meget tænkeligt at de mister flere gode links på det - og at det har gået udover placeringer. . 

Dit eget firmanavn fremgår ikke noget sted på din profil. Det ville jeg afgjort sørge for at skrive. Ikke for at undgå brølere fra folk som mig, men da Google også tager nævnelse af firmanavn som et signal. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gita

Undskyldning modtaget :)

Jeg har også fundet årsagen, 1½ års fravær med SEO og så lige 2 sjove navne som PANDA og PENGUIN er noget jeg nok lige skal læse op på :) HAHA

Ha det godt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)