Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er der dato på min opstart :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Nu er det min tur pr 1.10.13 er mit job sagt op og jeg springer ud som selvstændig :-)

Jeg har fået et lavet en aftale med et engelsk mærkevare firma, hvor jeg skal håndtere alt salg og distribution, jeg har efter hånden fået sat mig ind i alle import reglerne og diverse afgifter.

Jeg har dog et par spørgsmål til hvilken virksomheds form som ville være bedst til mig.

I virkomheden skal jeg bruge en bil til ca 40000 kr og forventer at have et varelager på mellem 45000 og 55000 kr og min omsætning vil mindst være på 380000 kr da jeg overtager en del resterende kunder, jeg stifter ikke noget gæld i firmaet,bil eller varelager.

Jeg kan se at det er utroligt nemt at lave et personligt ejet selvskab, men hvordan vil kunderene opleve at handle med et personligt ejet firma? kunderene vil typisk være privat ejet special forretninger samt størrede dagligvare kæder.

Hvis jeg opretter et Aps kan jeg så bruge min bil og mit varelager som indskud så jeg samlet kommer op på de 80000 som det kræver, og hvordan vil det rent praktisk forgå" her tænker jeg hvem vurdere værdien af min bil og varelager"

Håber i kan guide mig det sidste stykke vej.

Mvh

Kas24

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)