Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast billig hosting til Amino'er (10-15%)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Se det er jo svært at svare på, for vi har selvfølgelig ikke én linie.

Derimod har vi to linier ud til vores udbyders netværk, derfra har vi flere ud i verden. Men tag et kig her hvis det har interesse: http://specialhosting.dk/?page=ad_internet der det forklaret nogenlunde :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:39

Hej Granholm

Det skal endda siges at den hosting, som Mikkel tilbyder meget billig i markedet for professional hosting af servere og virtuelle servere.

Hosting handler for de fleste firmaere, om at finde en troværdig udbyder der kan leverer en stabil løsning og så er pris en sekundær parameter. Fordi ustabile løsninger, koster indtjening. Og det skal være en meget lille omsætning til for at forskellen på 9 kr og 400 kr bliver væsentlig.

Når man ser en rigtigt billig løsning, skal man altid spørge sig selv hvorfor løsningen er så billig. Hvis udbyderen kunne få mere for den, hvorfor sælges den så billigere ? Medmindre udbyderen er filantrop, er svaret oftest at man får hvad man betaler for.

Desværre kan man ikke konkluderer at et produkt er noget værd bare fordi det har en høj pris. Så man kan sagtens betale rigtigt mange penge for noget der har lille eller ingen værdi.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:55

Lundsby: Mange tak :) Vi har brugt _rigtig_ lang tid på at prisoptimere, (mig og min kusine som ligesom mig er uddannet akademiøkonom) og det tog os lang tid at lave nogle fornuftige priser der var konkurrence dygtige, fleksible og lavere eller på niveau med alle vores konkurrenter og samtidig gav mulighed for alle typer kunder. Som du nok selv har lagt mærke til stiger priserne væsentligt når du køber de store servicepakker med men samtidig kan du starte i det små hvis du f.eks. er nystartet eller ved at afprøve et koncept :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)