Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobile redirect ved del på sociale meder (på store danske og udenlandske hjemmesider)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa Amino.

Jeg er gået og faldet over nogle ting på de sociale meder, som der egentlig irritere mig grænseløst. Jeg vil lige spørge her, om der er andre der tænker det samme som jeg. For jeg vil mene de burde gøres opmærksom på det. Når en mobil bruger deler en historie fra f.eks. Politiken. Deler historien via Facebook, via Politikens del knapper. Så bliver der lavet et mobil link til historien, og det er skam fint nok.

Men så går en desktop bruger hen og klikker på linket, og PAUW! En mobil side kommer op.

Dumt? Ja det syntes jeg.

Er klar over det ikke er alle hjemmeside der gør dette, men det er de hjemmesider der har en mobile redirect til en anden mappe på webhotellet, der er udsat for det. (Dem der ikke har fået skiftet over til en responsive platform) Det er rimelig mange sider det opstår på. Både danske og udenlandske.

Lige kort kan jeg blandt andet nævne: ekstrabladet, Politiken, Jyllands-posten og tv2.dk.

Senest fandt jeg lige at Soundcloud også gør det. Irreterende, for her er det ikke altid at man hurtigt kan finde play knappen. Hvor dumt det end lyder. The guadien mener jeg faktisk også har problemer, men kan ikke 100% huske det.

Selvfølgelig har ikke skrevet det ned når jeg har set nogle med problemer, for jeg regnede ikke med at det ville være så mange. Men det tror jeg desværre nu.

Er det fuldstændig ligegyldigt, eller burde de gøres opmærksom på det? Der er jo andre løsninger end lige at lave en responsive platform. Det kan jo være en dyr fornøjelse.

God søndag
Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)