Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for din mening...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

iFume - sådan kunne det jo også skrives - og i selve www.ifume.dk er det jo ligegyldigt.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:34

Jeg syntes ifume.dk er mega fedt..

Det er flot visuelt, så der kan laves rigtig lækkert logo til.
Det er ikke et navn man er i tvivl om hvordan man udtaler.
Det lyder super fedt, og har lidt 'brand flair' over sig - hvilket jo ikke er negativt.
Og så er det super nemt at huske + det er ikke for langt..

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:34

Hej Aminoer

Tak for en masse fed respons, jeg vælger at fortsætte med www.ifume.dk. Så må tiden vise om jeg skifter til www.parfumesales.dk på et senere tidspunkt.

Tak igen ;-)

Med venlig hilsen

Anders Yde
Ifume.dk

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:01

Behold navnet Ifumes.dk. Det er nemt at huske, og jeg synes der er utrolig stor brand-værdi i det navn. Parfumesales.dk er et mere generisk navn, og det lyder for... billigt.

Nogle siger 'fume' leder deres tanker over på rygning, men når man ser hvad du handler med, eller ser det i overskriften af en reklame, tror jeg faktisk mange netop tænker mere på parfume. Så er der 'I', der efter min mening fortæller lidt om at I har lidt af hvert, og lader kunderne have deres egen smag.

Parfumesales.dk er bestemt ikke noget dårligt navn, Ifume er bare bedre, hvis du altså spørger mig. Naturligvis respekterer jeg at andre er uenige, og kan godt se det kan lyde negativt, men hver negativ tanke forsvinder når man ser den flotte hjemmeside. :-)

Desuden kan der være forhindringer i at skifte navn, ikke så meget for en ny virksomhed, som for en erfaren, men det kan stadig være til besvær for kunderne.

Mvh. Artemis

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:44

Hej Artemis

Mange tak for de rosende ord

Med venlig hilsen

Anders Yde
Ifume.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)