De fleste kommer ikke uden om at skrive til deres kunder, enten gennem salgsbreve, nyhedsbreve, facebook kampagner, eller bare den tekst, kunden møder inde på din hjemmeside. Du har din helt særlige skrivestil, og det er en rigtig god ide at blive klar over, hvordan du får det bedst mulige ud af det, når du sætter dig ved tastaturet. En tekstkonsultation hos mig tager udgangspunkt i præcis din virksomhed og dine tekster. Inden vi mødes har jeg brugt tid på at gå gennem det materiale, som du har sendt til mig, før vi mødes. Lige nu kører jeg et særligt efterårstilbud, der gælder indtil 1. september. Normalpris er 990 kr. for en times konsultation. Lige nu kan du få en time for 500 kr. Konsultationen foregår i Århus og er inklusiv kaffe på kanden :) Jeg kan også tilbyde at komme til dig, hvis du betaler transportudgifterne. Læs mere om mig inde på min freelancer profil her på Amino og send mig endelig en PM, hvis du har spørgsmål. Du er også velkommen til at ringe for en uforpligtende snak om, hvad jeg kan gøre for dig. Mange hilsner Ditte Ernst |
Jeg hjælper dig med dine tekster- efterårstilbud
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)