Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stakkels Lasse

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

enig Fashion seller - Det er for let bare at svine til på facebook men det kan man ikke lige ændre ved - Der vil altid være stærke følelser i sådanne sager.

Jeg ville også afholde mig fra facebook kritik af forholdet, og Lasse skal vel ha fred og ro til at tage sagen som den kommer. At hastigheden nok kan ha haft betydning for skadens omfang er klart - så jeg kan godt ha undt af at nogen skal hænges til tørre i en offentlig gabestok - men jo klart mere undt af den så utroligt hårdt ramte familie. Livet bliver nok aldrig helt det samme for Lasse, og det er synd - men hvis det overhovedet giver mening at graduere "synd for" her - så må det være børnene der mistede livet så tidligt og moderen - som jeg også forestiller mig tænker i skyldsbaner.

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:19

Det er en tragisk og sørgelig ulykke især når børn er inkluderet.

Som der er beskedet så har farten haft en betydning for ullykken, jeg skal ikke kunne sige hvor meget, men lad det nu ligger.

På den anden sider synes jeg heller ikke det er i sin ret at oprette en hadde gruppe på FB og svine manden til. Jeg tror denne ullykke kommer til at forfølge ham resten af livet.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

En offentlig gabestok er noget af det værste, der findes. Lasses navn skulle aldrig have været nævnt i aviserne, medmindre han selv har stået frem med sin forklaring.

Når det så er sagt, så er 125 km/t i en 80 kilometerszone både uansvarligt og noget svineri. Denne tragedie viser med al tydelighed hvorfor. Selvfølgelig har moren hovedparten af skylden i ulykken, da hun overser en et køretøj, som hun skal holde tilbage for, men hvis Lasse havde kørt, som han måtte, havde han for det første haft langt større chance for at bremse ned eller/og undvige, og hvis han alligevel havde ramt det andre køretøj, havde skaderne været langt mindre voldsomme og de omkomne måske derfor været i live i dag.

En offentlig gabestok har ingen efter min mening fortjent, men når det så er sagt, så håber at han bliver tiltalt og dømt for uagtsomt manddrab for min egen retsfølelses skyld.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)