Kære Flemming,
DIF er en Non profit organisation. Medlemmerne er fordelt på medlemmer og abonnenter på Magasinet Iværksætteren. De 2 grupper udgøre tilsammen flere tusinde. Indtægterne kommer fra medlemskontingenter og annoncekroner.
ALT bliver brugt på at forbedre iværksætterenes vilkår. Jeg syntes det er ærgerligt, at man bare slynger ud at man skal starte en ny forening med et kontingent på 200 kr. Hvad skal den så....Det er prøvet flere gange uden held, da sådan et tiltag ikke har legitimitet og i bund og grund ender med at være en netværksgruppe.
En interesse organisation skal arbejde politisk for at opnå forbedringer. Så det bliver vi ved med. Hvordan kan det være, at man ikke som iværksætter hellere vil kontakte DIF og tilbyde sit arbejde, som kan nå ud til tusinde vis, men hellere starte selv, når man har travlt med egen forretning.
Bak dog op, undersøg sagen og tilbyd din hjælp og støtte. Jeg håber ikke i ligger for meget i det Ronni siger ( Husk han prøver at være konkurrent på iværksætteren ) og har en interesse i at tale os ned.
DIF har brugt mange år på at oparbejde relationer til hele iværksætter Danmark. Vi er med til at planlægge iværksættermesser og UGE46, hjælper kommuner, styrelser osv.
Det er altså ikke noget man bare lige gør over natten, så jeg håber i vil bruge jeres krudt det rigtige sted.
MVH
Christian Walther Øyrabø
Formand/DIF