Hej alle interesserede Networkere. Har et helt fantastisk tilbud jeg gerne vil vise jer. Har set flere forskellige network marketing selskaber og har selv været med i et andet men aldrig har jegset et så fantastisk selskab som dette og det vil jeg meget gerne vise jer så hvis i:
-Interesseret i det fantastiske kocept network marketing er
-Søger det bedste selskab med et godt forhold og selbfølgleig det de fleste går efter: At tjene penge
-Elsker samarbejde og indgå i et fantastisk team
-Mindst 18 år
-Vil være med til at gøre en indsats
Så skriv til mig og så skal jeg vise dig hvorfor det er så fantastisk og hvorfor netwærkere fra andre selskaber står måbende og begiver sig til vores.
Hej Seref. Det er mere pga. at jeg synes den bedste måde er at have en individuel samtale med personen og fokusere på ting personen godt kan lide istedet for jeg skriver et lang indlæg med masser af ting. Det er skam ikke spor hemmeligt hvis bare man skriver i besked :)
Er enig med dig i at en individuel samtale vil være godt, men stadig vil det være en del fordel at skrive hvad det handler om kort. Afregning og præsentation kan du så tage med de interesserede efterfølgende:-).