Min første omsatte million blev genereret af noget der minder om godt 1000 $ spenderet på InderSEO tilbage i 2009-2010 - Siden er det KUN gået en vej. Det er FARLIGT ad udlicitere SEO arbejde - du skal VIRKELIG vide hvad du har med at gøre - og du skal have en finger med på pulsen. Som Hr Rosenstand siger så er det et spørgsmål om kvalitet - men jeg holder stadig på at du bør sætte dig grundigt nok ind i SEO til at du kan lave en risiko analyse. Som et af mine tidligere indlæg fortæller blev jeg selv ramt af en algoritme straf i midt december - der so far nok har koster mig næsten 100.000 kroner i tabt omsætning! PGA negativ SEO mod mig, men også fordi jeg (kan jeg se efter jeg har gransket min linkprofil) tidligere har fået lavet meget tvivlsomme links. EN meget meget KLOG SEO mand - kan stadig lavede skalederede løsninger til dig for rimelige penge - men eftersom at du, efter min mening - hvis du vil undgå risiko med SEO arbejde - bør have et succeskriterium der hedder "links should be able to pass google human editorial review" - så ligger der mange dyre timers snedigt manuelt arbejde forude! |