Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shineclub - nystartet.......

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle MLM folk og kommende :)

Jeg har længe overvejet hvilket MLM firma jeg skulle starte op i , efter en lang periode hos ACN, har kigget på mange hjemmesider, set mange indtjeningsplaner, produkter osv osv.......

Mit valg blev www.shineclub.com som for mig virkelig virker som et seriøst og professionelt firma, gode bonus og indtjeningsmuligheder, er Norsk og ikke from the states, kanon gode produkter og indenfor sundhed og velvære som jo nok er en af de hurtigst voksende brancher nu og i de kommende år.

Samtidig skal man se "muligheder" og ikke "begrænsninger" i de forskellige MLM muligheder som findes, mange smider jo løfter i hovedet om at man kan tjene så og så meget, så og så hurtigt, bliv super duper leder med 100vis af personer under dig på kort tid, men sådan er verden jo ikke, kære Amino medlemmer. MLM er ligeså meget forretning og arbejde som alt andet, i hver til fald i det første års tid, til man har opbygget et godt netværk.

Vil du MLM ? Så se dig godt for, læs grundigt hjemmesiderne og snak med folk som har erfaring, ikke kun folk som vil headhunte dig for pengenes skyld, for dem er der virkelig mange af, tro mig, jeg har talt med mange, også i ACN tiden.

Mit gode råd til det helt rigtige MLM firma med fantastiske produkter og umiddelbart fantastiske muligheder, er www.shineclub.com

GO WEEKEND :-))

Hilsen, Claus Ovesen
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:08

hej ovesen

tillykke med det, god weekend

mvh karsten aagaard

www.agel4you.dk

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:46

Hej Karsten.

Tak skal du have og alt held og lykke til dig også - også god weekend herfra :-)

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01

www.shineclub.com er et helnorsk selskap.Det er under oppbygging i Danmark og for at forenkle registreringen har vi valgt å legge ut en link

http://www.stepin.as/shineclub-registrering.htm

Her kan du registrere deg dirkete og evt. send oss en mail: office@stepin.as  for at få mere info.

Fordele men Shine er mange,en av de viktiaste når eg valgte var at det var NORSK,med DANSKE produkter.Det har en fortning strategi som ikke presser deg til noe som helst.

Du betaler for det du kjøper og er å anse som en fordels kunde.Når du velger å fortelle dette videre,vil du ta del i inntjeningen.

Så vi ønsker deg velkommen til shineclub og håper du blir godt fornøgd med alle de produkter shine kan levere..

Sigve 

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:50

Hejsa

jeg har lige været inde og se på www.shineclub.com

jeg syntes det ser godt ud men er der ikke kommet en side på dansk endnu, eller er den underopsejling

for tror bestemt det vil gøre salgsmulighederne meget nemere her i danmark hvis siden var på dansk! :)

håber at høre fra jer

vh Tekko Produktudvikling 

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:29

hej

Er du medlem,eller ønsker du mere information?

Eg har vert medlem og jobber litt i all stillhet med shine.

Nå har eg laget,innvestert i en egen link,der folk kan registrere seg under direkte.

Shine er Norsk,med planer om å oversette til flere spåk.

Problemet med alle helse,mat,medisin produkter er at de skal godkjennes i de enkelte land.Danmark har fullt ut godkjent alle shine produkter,og pga. dette er et MLM system står man fritt til å bygge sin egene side -der man selv velger hva ansvar man påtar seg.

Eg har personlig lagt ut et forum,basert på mine kunnskaper og support fra mine upliner.Vi vil kun akseptere nye medlemmer i forumet.

www.shine.topdiscussion.com  

skulle du ha inntresse av mere info om shine på dansk,vil eg kunne ordne dette dersom du velger å registrere deg i forumet.

Eg har noen meget spesielle planer,som eg vil dele med de som kommer med i vår gruppe. 

Med vennlig hilsen

Sigve Varholm 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)