Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår har du sidst fået noget gratis??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har udviklet en ny platform til behandling af EDI dokumenter (Electronic data interchange) som jeg godt kunne tænke mig at få testet godt og grundigt. Men jeg vil helst ikke forsøge mig med en potentiel storkunde på denne platform, da den muligvis kræver lidt justering.

Jeg mangler derfor en virksomhed som har lyst til at prøve kræfter med udveksling af elektroniske faktura, ordrer, ordrer bekræftelser eller andet. Jeg forestiller mig at jeg laver en gratis indlæsning (eller udlæsnig) af fakturaer eller andet til deres ERP system, som vi afprøver i en periode. Fordelen for denne virksomhed er at de ikke skal indtaste disse manuelt i denne periode, og det skal ikke koste dem kongens mønt, andet end sparring og måske lidt tålmodighed i perioden. Der er endvidere lidt forudsætninger for hvilket ERP system de kører med o.s.v.

Lad mig endelig høre om der er nogen der er med på ideén.

Med venlig hilsen

Hans Poulsen

www.kinedic.dk

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:26

Big Smile Da jeg læste overskriften troede jeg det var noget helt andet det handlede om.. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Lars Bachmann:

Big Smile Da jeg læste overskriften troede jeg det var noget helt andet det handlede om.. :)

Det var du ikke ene om, hehe Cool Men det kan vi så lære noget af – lav en overskrift, der kan forstås på forskellig måde og få en helt anden form for opmærksomhed!

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:40

Hej Lars og Bettina

Det er jeg frygtelig ked af, det var ikke min mening at spilde folks tid. Af samme grund har jeg muligvis ikke ramt dem som jeg ønskede, så jeg prøver igen med en anden overskrift. Tak for bemærkningen :-)

Med venlig hilsen

Hans Poulsen

www.kinedic.dk

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)