Du skrev da lige at din side var lavet helt så alle var klar over hvad de deltog i osv ? virker underligt du prøver at skjule den så og ikke vil sige hvad den hedder:) men jeg kan vel bare selv søge mig frem til den på facebook ?
Du skrev da lige at din side var lavet helt så alle var klar over hvad de deltog i osv ? virker underligt du prøver at skjule den så og ikke vil sige hvad den hedder:) men jeg kan vel bare selv søge mig frem til den på facebook ?
I såfald kalder vi det "underligt", og så snakker vi ikke mere om det
Du får ikke mange til at afsløre HVORDAN de tiltrækker folk og hvilke virkemidler, de gør brug af. Derfor vil jeg, selvfølgelig, ikke vise dig min side. Du skulle jo næppe få gode idéer og stjæle mine folk. Det er en branche i høj konkurrence, så jeg beholder naturligvis mine ting for mig selv.
Det var da træls :-D Men måske lidt forudsigeligt :-)?`
@@ Mas
Det bestemt et arbejde, og det er så meget arbejde man nu gør det til. Jeg vil nu ikke sige det er meget arbejde ved de to sider jeg "hyper" mest lige nu, og de giver da nogle penge, samtidig med at jeg får bygget "life time" kunder op for tiden :-)
- Det ku man godt gøre, det ryger lige med i gemmeren! :-)
@@ Thomas Ulstrup
Det lyder som om du har styr på det :o)! - Fedt!
Det kunne godt være jeg skulle prøve at virke mere troværdig som du gør omkring dine links!
- Endnu en ting til gemmeren, tak! :)
@@ Thomas Sejersen Leerbeck
Ja Thomas, jeg nævner ham også i start indlægget :-)! Han er "heldig" - og så latterlig at det sjovt :-D
Han har bare ingen indtjening på det, hvert fald ikke da jeg kiggede i går/ forgårs :-)
- Men super af manden at starte sådan et hype..
@@ RedHot
Må holde med Thomas Ulstrup her :-) Jeg har ca 30-40 facebook sider, dog kun 3-4 af dem sker der noget på. (De andre gemmer jeg lige ;-) )
Men, jeg vil skam heller ikke afsløre mine sider af frygt for det samme som Thomas :-) Ikke at du kunne finde på det, men Amino er offentligt, alle kan læse med.
Håber det forståeligt.
@@ Alle.
Jeg siger tak for svar! Tror faktisk jeg er klar til at prøve igen nu! Skal bare lige ha' fundet "idéen" til næste side, hvor jeg så tager alle jeres ting til mig og får det med på siden. Mange tak!