Hej Nils Tak for svarene, jeg tager dem ét ad gangen.
1) Jeg er heller ikke selv så vild med header baggrunden, men jeg synes det var lidt sjovt at have en sort baggrund i indholdet, når nu de fleste andre har en hvid/lys baggrund. 2) Jeg har rettet start i hovedmenuen til forsiden og referencer er rykket ind som nummer 2 i rækkefølgen, tak for rådet. 3) Ja ok. det sort/hvide billede i baggrunden til venstre er et designeren havde foreslået, for at jeg var med på alle siderne, men det kan da godt være at et lidt mindre almindeligt profilbillede ville være bedre. 4) Har du et forslag til en god font? Ja jeg kan godt se at den ser lidt fed ud, det er dog ikke noget jeg specifikt har bedt den om at være i css, så det må være den font jeg har valgt... Jeg kan lige finde på en anden skrifttype og en større line-height :-) 5) Ok tak. Jeg prøver lige at rette den margin til. Der er en anden der har sagt at jeg måske skulle holde mig til en enkelt linie vandret i footeren, i stedet for 2 linier vandret. 6) Menu i footeren er fjernet på opfordring af flere herinde i tråden. Kun ét link nu, til nyheder og sociale medier. 7) se punkt 6 :-) Jo, det hjalp meget og tak for hjælpen. Venlig hilsen Jens |
Hej alle.
Er det bedre nu?
Jeg har prøvet at rette nogle af tingene, som:
- line-height
- font
- menu fjernet i footer
- footer i én linie
- header bg og sidens bg væk
- font i brækket hvid
- baggrund ikke helt sort
- mere afstand mellem afsnit