Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af min opdaterede firmahjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils

Tak for svarene, jeg tager dem ét ad gangen.

Nils Pedersen:
1) Er ikke helt tosset med topbaggrunden og baggrunden - Det er lidt for dystert og mørkt generelt.
2) Menuen: Skal "start" ikke rettest til forside, eller hjem ? og er referencer ikke vigtiger en dine ydelser ?
3) Brug evt. et rigtig profilbilled som du bruger her på amino.
4) På mac ser din brødtekst meget fed/bold ud - Tror det er mere behageligt at læse med regular font, og lidt større line-height.
5) I footeren/bunden, er der lidt for stor forskel mellem top og bund margin, efter min mening. Bør evt. have samme margin.
6) I det der ikke rigtig er så meget indhold, kan jeg ikke rigtig se meningen med genvejslinks i footeren. Evt. vise certificater, beviser mv. i stedet for?
7) Hvad med sociale links (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin og Google+ ?

1) Jeg er heller ikke selv så vild med header baggrunden, men jeg synes det var lidt sjovt at have en sort baggrund i indholdet, når nu de fleste andre har en hvid/lys baggrund.

2) Jeg har rettet start i hovedmenuen til forsiden og referencer er rykket ind som nummer 2 i rækkefølgen, tak for rådet.

3) Ja ok. det sort/hvide billede i baggrunden til venstre er et designeren havde foreslået, for at jeg var med på alle siderne, men det kan da godt være at et lidt mindre almindeligt profilbillede ville være bedre.

4) Har du et forslag til en god font? Ja jeg kan godt se at den ser lidt fed ud, det er dog ikke noget jeg specifikt har bedt den om at være i css, så det må være den font jeg har valgt... Jeg kan lige finde på en anden skrifttype og en større line-height :-)

5) Ok tak. Jeg prøver lige at rette den margin til. Der er en anden der har sagt at jeg måske skulle holde mig til en enkelt linie vandret i footeren, i stedet for 2 linier vandret.

6) Menu i footeren er fjernet på opfordring af flere herinde i tråden. Kun ét link nu, til nyheder og sociale medier.

7) se punkt 6 :-)

Jo, det hjalp meget og tak for hjælpen.

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:57

Hej alle.

Er det bedre nu?

Jeg har prøvet at rette nogle af tingene, som:

• line-height
  • font
  • menu fjernet i footer
  • footer i én linie
  • header bg og sidens bg væk
  • font i brækket hvid
  • baggrund ikke helt sort
  • mere afstand mellem afsnit 
Hvad siger I til det nu?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:

Hej Tobias

Tak for svarene, der er meget korte og kontante. Dog mangler jeg at få specificeret hvilken baggrund du mener :-)

Er det baggrund i header, baggrund bag hele siden (spraglet lys grå) eller baggrunden på selve indholdet (den sorte)?

Hvorfor skal footer kun fylde én linie?

Menuen er nu væk og der er et link til sociale medier og nyheder.

VH Jens

Hehe. ;-)

Tænkte på den spraglede grå, som nu er fjernet. :-)

Kan også se du har fået Footer ned på én linje - Jeg tænkte at det ville se mere minimalistisk ud.

Rigtig fin side nu. 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:08

Hej Tobias

Tobias Hyldeborg:
Rigtig fin side nu. 

Tak for det :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)