Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af min opdaterede firmahjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere.

Jeg har for nylig programmeret min hjemmeside om, så den er mere i takt med moderne tider, nemlig Responsivt Webdesign.

I den anledning har jeg også ændret design og en smule i min opsætning af sitet.

Jeg håber der er nogle der vil give mig lidt konstruktiv kritik, så jeg kan komme videre. Og jeg ved godt at der er stor konkurrence på mine produkter og at der måske er nogle af dem, som almindelige mennesker ikke kan bruge til noget, men det er ok.

Jeg har fået lavet nyt logo, header billede, baggrund og lavet farvespillet mere konsekvent. Sort, hvid og orange.

Hvad siger I til det?

Venlig hilsen Jens Andersen 

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 02:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et link ville være værdsat :-)

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:48

Der ligger et link i hans signatur :-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 05:54

Hej.

Jeg synes bestemt, den er anderledes, end så mange andre mainstream business-theme websites derude.

Synes også det er vigtigt at du viser dig frem på en anderledes måde, når du nu netop arbejder indenfor dette fag. Du skal jo ligge og konkurrere med bla wordpress som efterhånden en masse semi-nørder kan rådgive om. Thumbs up til dit site, jeg kan lide det.

Hvis jeg lige skal komme med noget, så ville jeg måske vise lidt mere "kompetence" på siden. Vi noget fra tidligere projekter eller noget om hvad din programmering kan gøre for dine kunder, som de ikke får ved en "standard" løsning.

Håber det var lidt brugbart

God dag!

Mvh

Eugene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38

Hej Jens,

Har set din hjemmeside på Chrome, Mac.

1) Er ikke helt tosset med topbaggrunden og baggrunden - Det er lidt for dystert og mørkt generelt.
2) Menuen: Skal "start" ikke rettest til forside, eller hjem ? og er referencer ikke vigtiger en dine ydelser ?
3) Brug evt. et rigtig profilbilled som du bruger her på amino.
4) På mac ser din brødtekst meget fed/bold ud - Tror det er mere behageligt at læse med regular font, og lidt større line-height.
5) I footeren/bunden, er der lidt for stor forskel mellem top og bund margin, efter min mening. Bør evt. have samme margin.
6) I det der ikke rigtig er så meget indhold, kan jeg ikke rigtig se meningen med genvejslinks i footeren. Evt. vise certificater, beviser mv. i stedet for?
7) Hvad med sociale links (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin og Google+ ?

Håber det hjalp lidt - Har du spørgsmål, eller brug for hjælp er du velkommen til at kontakte mig Smile

Hav en dejlig weekend,

Venlig hilsen
Nils 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:16

Tak for svar til jer allesammen.
Jeg gennemgår dem lige og svarer, når jeg har lidt bedre tid engang i starten af næste uge. Gode svar fortjener tid til refleksion :-)

God weekend alle

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fjern "Menu" i Footer.

Få Footer til kun at fylde én linje.

Drop baggrunden.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:50

Hej Eugene

Tak for din gennemgang af siden. Jeg er glad for at du kan lide den.

Det med at beskrive mine kompetencer synes jeg er rigtig svært, uden at det bliver meget nørdet og uforståeligt, men jeg skal da have gjort noget ved det. Tak for det råd.

Ja jeg må jo vise forskellen på en start hjemmeside og en dynamisk hjemmeside med CMS i en video eller noget lignende.

Venlig hilsen Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:54

Hej Tobias

Tak for svarene, der er meget korte og kontante. Dog mangler jeg at få specificeret hvilken baggrund du mener :-)

Er det baggrund i header, baggrund bag hele siden (spraglet lys grå) eller baggrunden på selve indholdet (den sorte)?

Hvorfor skal footer kun fylde én linie?

Menuen er nu væk og der er et link til sociale medier og nyheder.

VH Jens

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)