Jeg har for nylig programmeret min hjemmeside om, så den er mere i takt med moderne tider, nemlig Responsivt Webdesign.
I den anledning har jeg også ændret design og en smule i min opsætning af sitet.
Jeg håber der er nogle der vil give mig lidt konstruktiv kritik, så jeg kan komme videre. Og jeg ved godt at der er stor konkurrence på mine produkter og at der måske er nogle af dem, som almindelige mennesker ikke kan bruge til noget, men det er ok.
Jeg har fået lavet nyt logo, header billede, baggrund og lavet farvespillet mere konsekvent. Sort, hvid og orange.
Hvad siger I til det?
Venlig hilsen Jens Andersen
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg synes bestemt, den er anderledes, end så mange andre mainstream business-theme websites derude.
Synes også det er vigtigt at du viser dig frem på en anderledes måde, når du nu netop arbejder indenfor dette fag. Du skal jo ligge og konkurrere med bla wordpress som efterhånden en masse semi-nørder kan rådgive om. Thumbs up til dit site, jeg kan lide det.
Hvis jeg lige skal komme med noget, så ville jeg måske vise lidt mere "kompetence" på siden. Vi noget fra tidligere projekter eller noget om hvad din programmering kan gøre for dine kunder, som de ikke får ved en "standard" løsning.
1) Er ikke helt tosset med topbaggrunden og baggrunden - Det er lidt for dystert og mørkt generelt. 2) Menuen: Skal "start" ikke rettest til forside, eller hjem ? og er referencer ikke vigtiger en dine ydelser ? 3) Brug evt. et rigtig profilbilled som du bruger her på amino. 4) På mac ser din brødtekst meget fed/bold ud - Tror det er mere behageligt at læse med regular font, og lidt større line-height. 5) I footeren/bunden, er der lidt for stor forskel mellem top og bund margin, efter min mening. Bør evt. have samme margin. 6) I det der ikke rigtig er så meget indhold, kan jeg ikke rigtig se meningen med genvejslinks i footeren. Evt. vise certificater, beviser mv. i stedet for? 7) Hvad med sociale links (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin og Google+ ?
Håber det hjalp lidt - Har du spørgsmål, eller brug for hjælp er du velkommen til at kontakte mig
Tak for svar til jer allesammen. Jeg gennemgår dem lige og svarer, når jeg har lidt bedre tid engang i starten af næste uge. Gode svar fortjener tid til refleksion :-)
God weekend alle
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Tak for din gennemgang af siden. Jeg er glad for at du kan lide den.
Det med at beskrive mine kompetencer synes jeg er rigtig svært, uden at det bliver meget nørdet og uforståeligt, men jeg skal da have gjort noget ved det. Tak for det råd.
Ja jeg må jo vise forskellen på en start hjemmeside og en dynamisk hjemmeside med CMS i en video eller noget lignende.
Venlig hilsen Jens