|
Så har den svindler endlig fået en dom læs her: http://www.erhvervsbladet.dk/apps/pbcs.dll/article?aid=/20070829/news02/108290233
|
Det var på tide at nogen fik sat en stopper for det.
Debat
|
Så har den svindler endlig fået en dom læs her: http://www.erhvervsbladet.dk/apps/pbcs.dll/article?aid=/20070829/news02/108290233
|
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
|
Det var på tide at nogen fik sat en stopper for det. |
|
Jeg synes nu at det er en hård dom. Hvad nytter det at sætte manden i fængsel? I et oplyst samfund som det danske, burde det ikke være så nemt at fuske. Og i virkeligheden er De Gule Sider på Nettet (dgs.dk) og konkurrenten eniro.dk næsten ligeså virkningsløse som Lasse Schous produkter - og kunderservicen, i hvert fald hos De Gule Sider A/S, er under al kritik dårlig efter at selskabet er blevet solgt af TDC. Det ville være langt bedre, hvis man indførte nogle regler, hvorefter Civilretten blot nægtede at behandle krav fra bestemte selskaber. For selvom Lasse skal ind og brumme, så fortsætter branchen.
|
Jeg synes modsat at manden har fået en alt for mild dom. I min optik har han bevidst og gentagende gange, begået økonomisk kriminalitet. På det andet punkt er jeg langt mere enig med dig, lovgivningen bør ændres så opsøgende telefonsalg, om ikke forbydes, så i hvert fald vanskeliggøres. Modsat skal det heller ikke være sådan at de (vi) der driver hæderlig og lovlig forretning, ikke kan benytte os at retsinstanserne hvis en kunde ikke betaler. Der er nogle hårfine balancer her, og jeg er som sådan glad for at jeg ikke skal være med til at diktere dem, men blot kan sidde og brokke mig over dem... :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Lasse scou er på banen igen ? telemarketingsfirmaet "telefonbøgerne.dk" har den gamle salgsdirektør i Dansk Tele Support CHRISTIAN JOHANSEN som adm. direktør. Ejeren af domainet "telefonbøgerne.dk" er og så en gammel kending fra branchen MARTIN BOYE. Han har tidliger været med i ledelsen af BOYE GARTH GROUP. Mon dette firma er sponceret af Lasse Scou eller ? Begge personer har tætte forbidelser til ham og er beliggende på samme adresse som det tidl. Dansk Tele Support. Personligt har jeg arbejdet sammenmed begge to og ved at de er dygtige sælgere, men mit spørgsmål til aminoerne er "er de lidt FOR dygtige"? mvh Jesper |